Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Foto på min vagn...

Skrivet av ~JENN~
...kan nu beskådas på Bebbens hemsida :-)
Svar på tråden: Foto på min vagn...

Länken...

Skrivet av  ~JENN~
..kommer här:
http://hem.bredband.net/b134395/VantansTider.htm

*s*
 

Jättefin!

Skrivet av  Lelle & Sessan -02, 1 Mf + Bf 13/6
Den kan du vara glad över! :)

Kram
 

Det är jag!!

Skrivet av  ~JENN~
Var nyss i och kollade hur den "funkar" *s*
 

Den är jättefin JENN!!

Skrivet av  Camilla m Jonathan & Alexander + bf 16/6
Vilket kan du gjorde! :)

Vad var det du fick ge för den?

/milla
 

Prisvärd!

Skrivet av  ~JENN~
Tycker jag.
3500:- gav vi för den och den har en massa tillbehör med + att hon slängde med ett bärsele! Tackar, sa vi
;-)
 

Kan ju inte blir bättre!! ~imt~

Skrivet av  Camilla m Jonathan & Alexander + bf 16/6
w
 

Nä...

Skrivet av  ~JENN~
..jag menar det ja.
Det var ju därför vi slog till...fast det kanske är lite VÄL tidigt att köpa in vagnen. Men va 17! :-)
 

Den är...

Skrivet av  Sara m. P&C-00 & bf 12/6
superfin!! Måste kännas mysigt att ha den hemma!

Har sagt det förut, men jag säger det igen- din hemsida är jättefin!! Men, nu glömde jag ju gästboken igen... :( Kikar in lite senare, sitter och skriver med datorn i knäet medan barnen är i badet... :)
 

Hur har du gjort

Skrivet av  CillaE
när du satt in ultraljudsbilderna på hemsidan. När vi sa att vi skulle göra det blev vi avrådda från både kopiering och scanning för att bilderna kunde bli förstörda...och det vill vi ju inte riskera!!
 

Nej då...

Skrivet av  Anja m Emil-00, Alice 29/5-04 & bf 13/6-05
Jag har scannat in alla mina UL-bilder och de har inte påverkats det minsta...

Tvärtom så slits ju och bleks de där UL-bilderna m tiden även om man som jag, förvarar dem i plastfickor i en pärm så att de står mörkt...

Så att ha dem på dator är ju liksom ett sätt att försäkra sig om att alltid ha dem kvar i ursprungligt skick...

Du kan lugnt scanna dem...

kramis

Anja :o)
 

Äh, va??

Skrivet av  ~JENN~
Jag har bara scannat av dom helt enkelt. Och dom ser lika dana ut efteråt, så jag tror inte att det var någon knas i att göra så.
 

Hmmm, varför

Skrivet av  CillaE
sa de så då??
Nåväl, då ska Lasse ta med dem på jobbet och scanna in en så kommer de att finnas på familjeliv så småningom...Lite lättare att visa föräldrarna via datorn eftersom de bor 50 mil bort...
 

Ja det kan man ju undra!

Skrivet av  ~JENN~
Har aldrig hört talas om det
Men som Anja sa, om det skulle bli något mer med dom sen, så har du ju bilderna sparade på datorn och så kan man ju göra 100 kopior, om man skulle vilja ;-)
 

Jag har hört

Skrivet av  Indra v.18
att bilderna inte håller sig speciellt länge, så om du vill ha dom kvar så ska du scanna in dom och framkalla på vanligt fotopapper.
 

Förvara dem mörkt...

Skrivet av  Anja m Emil-00, Alice 29/5-04 & bf 13/6-05
och platt i plastficka, in en mapp el en bok eller så, så håller de...

Mina UL-bilder m Emil är fortf lika fina som när jag fick dem... Och det är snart 5 år sen...

kramis

Anja :o)
 

Artiklar från Familjeliv