Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hjälp!

Skrivet av Snowflake med tvillingar bf 13/7
Började tidigare i kväll att blöda tunnt, klarrött blod. Fick panik och har storgråtit hela kvällen. Inte jättemycket blod... men det droppade lite i toaletten och när jag torkade mig blev det rött på pappret varje gång. Efter ca en halvtimme slutade det. Så himla orolig nu. Tänk om det är missfall... *gråter*

Sambon ringde gynakuten och hörde sig för. De sa att vi skulle komma in om det fortsatte blöda eller om jag fick ont i magen. Men vi ska nog åka in hur som helst i morgon. Klarar inte av ovissheten och att vänta till måndag med att ringa MVC.

Så rädd att något ska vara fel nu...
Snälla, håll tummarna för oss i morgon.
Svar på tråden: Hjälp!

Åh gumman

Skrivet av  anhna, bf 20/7
Fy vad otäckt det låter och jag förstår att du är fullständigt livrädd nu. *kramar om* Jag tycker ni gör helt rätt som åker in och kollar läget i morgon, förhoppningsvis så är det en helt ofarlig blödning.

Jag var in till DS, gynakut för en månad sedan (kvinnokliniken dagtid). Mitt tips är att ni åker dit direkt i morgon bitti, risken finns ju att du ändå inte lyckas sova ngt i natt. Jag var där kvart över sju på morgonen (de öppnar sju), fick träffa en sköterska halv åtta och sen fick jag träffa en läkare halv nio. Det var helt folktomt vid den tidpunkten. Att jag fick träffa en läkare först en timma senare beror på att läkarna kommer ner till avdelningen då. Förhoppningsvis är det lika lugnt på KS om det är dit ni hör.

Jag håller mina tummar så hårt det bara går för att dina små gryn är ok! Mina tankar är hos er.

*KRAMAR*
 

Åh, så otäckt! Hoppas, hoppas..

Skrivet av  Pixelpig m Lilla Plupp 03
..att dina små snöflingor mår bra därinne!! Håller tummarna till de blir blå!
 

jag håller alla mina tummar

Skrivet av  Ninis
för dig Snowflake och din sambo, och era små flingor.
Kram
 

Åh snowflake!

Skrivet av  Catten
Jag håller tummarna innerligt för att allt är bra med Er.

Jag tänker på dig.
Stor kram från
 

Vännen!

Skrivet av  Nike bf 10/7
Deyt bara måste gå bra, du har ju gått 12 fulla veckor och statistiken är på din sida!
Hur mår du nu, blöder du mera?
Håller mina tummat för dig och dina bebisar...
 

Håller tummarna!

Skrivet av  Lilla P *BF 21/7*
Jag hoppas att det är helt ofarligt, men förstår din oro. Ska hålla tummarna hårt för er! Hoppas ni får ett glädjefullt nyårsfirande i alla fall. Stora lycka till-kramar!
 

Artiklar från Familjeliv