Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Någon mer än jag...

Skrivet av Jossisen bf 19/7
som inte känner av att de är gravida alls längre?
Har inte varit inne här på länge för jag har nästn glömt bort att jag är gravid...
I början bubblade och härjade det i magen, jag hade yrsel, mådde illa och tuttarna gjorde ooont och blev dubbelt så stora de första 5 veckorna *hihi*

Men nu, inte en känsla i hela kroppen? var ju på tidigt VUL där de såg lilla hjärtat och där de sa att ser det bra ut redan då så går det till 90% bra hela vägen men jag är så ivrig.

Det är så tråkigt att inte känna att man är gravid, ingen mage heller, men det har iför sig inte min vän som är i 22 veckan heller... Längtar t åtminstone en liten spark! Och har inte ens några humörsvängningar för sjutton!

En sak till tjejer, vad är det för smågroll jag ser att ni utsätter varandra för? Kan vi inte alla bara bara lyckliga för barnen vi väntar och stödja varandra. Det är väl det denna sida är till för?

Bamsekramar.

Svar på tråden: Någon mer än jag...

bra skrivet tycker jag =)

Skrivet av  mela
och jag håller med.

Dina symptom på att det bor en bebis där inne kommer nog... =)

Gott Nytt År!
 

Jag börjar få lite kula

Skrivet av  Maria med 3 och en på väg
Men än så länge är det mest fläsk känns det som. *L* Däremot så känner jag livmodern ordentligt framför allt på mornarna innan jag hunnit upp på toaletten.

Det ska bli skönt att få komma iväg på UL och se så allt ser bra ut. Har inte fått min tid än, men skulle kallas i v 18 ungefär. Borde bli i slutet på januari och i v 20 ska jag på nästa BM besök.
 

Artiklar från Familjeliv