Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Blödde lite till

Skrivet av Snowflake med tvillingar bf 13/7
i morse när jag vaknade. Ringde akuten på SöS. Men där var det redan fullt med folk (många Thailandsresenärer bl a som behöver akutvård), så de tyckte inte att vi skulle komma dit såvida jag inte började blöda ännu mera och fick ont i magen. Skulle ju blivit sittandes där hela dagen i så fall...

Men nu har vi fått en tid på vårt närsjukhus där vi bor. Känns skönt. Ska dit kl 16:20. Är så nervös!! Känner mig helt tomm i kroppen. Vet inte vad jag ska tro... Är bara så rädd att vi förlorat våra små älsklingar.
Svar på tråden: Blödde lite till

Tröstkramar till dig!

Skrivet av  Lilla P *BF 21/7*
Ovissheten och väntan är så jobbig. Vet dock att det finns massor av anledningar till att man kan blöda utan att det behöver vara någon risk, men vad skönt att ni får komma in idag och kolla upp allt! Tänker på dig och dina små!
 

Hoppas verkligen att allt är bra

Skrivet av  Lindsey v.11
Ska tänka på er vid 16:20 och hålla tummarna. Vill så gärna att alla ska få behålla sina bebisar. *Kram*
 

Jag hoppas på

Skrivet av  Maria med 3 och en på väg
att du får goda besked. SKönt att de kunde ta emot dig på närakuten så du slipper gå och oroa dig hela helgen.
 

Hej Snowflake!

Skrivet av  MammaMia m Isaac -02, 9v+0d
Jag tillhör Aug 05, men i brist på inlägg där, kikar jag runt lite.

Jag vill bara berätta att med min son, så blödde jag i v.13 coh 14 och verkligen forsade det i toaletten bägge gångerna och lugnade sig efter några timmar. Så som det forsade trodde jag inte att det var något kvar där inne alls...

Bägge gångerna var allt ok, lilleman sprattlade på som bara den där inne.

Första gången visste de inte vad det berodde på, men andra gången såg de att moderkakan satt långt ner och att det var den som var orsaken.

Efter några veckor slutade det och jag blödde inte mer.

STor kram och tumhållning från mig!
 

Tack!

Skrivet av  Snowflake med tvillingar bf 13/7
Gulligt av dig att ta dig tid att svara på mitt inlägg.

Känns skönt att höra att allt gick bra för dig och sonen trots blödningarna. Som jag skrev i mitt nya inlägg högre upp är det förmodligen ena moderkakan som ligger och skaver mot livmoderöppningen och därmed orsakar blödningen. Så det är väl samma som hände dig... Hoppas allt går vägen för oss också.

Tack för din kram och dina tummar.
Å lycka till med din lill* i magen!

Kram
 

Stor Kram!

Skrivet av  Louise med Sebastian & bf 27/7
Tänker på Er och hoppas på det bästa!

Gott Nytt År!
Kram
 

Tänker på dig nu..

Skrivet av  Pixelpig m Lilla Plupp
..när du är hos doktorn. Håller tummarna!!
 

Artiklar från Familjeliv