Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej alla!

Skrivet av Snowflake med tvillingar bf 13/7
Har inte hunnit in och läsa på några dagar... Oj vad det skrivs! Ska läsa i kapp lite nu...

Min blödning har fortfarande inte upphört helt. Blir tokig! Började ju blöda dan innan nyårsafton och var på akuten på nyårsafton då läkaren konstaterade att ena moderkakan ligger långt ner och skaver mot livmoderöppningen, därav blödningen. Men kottarna mådde lyckligtvis bra! Men två dagar efter det fortsatte det komma blod och sedan dess bruna flytningar varje dag. :o( Vill att det ska sluta helt nu ju! Försöker intala mig att läkaren hade rätt, att kottarna mår bra och att det är ofarligt. Men ändå blir jag så orolig. Någon mer som blött/haft bruna flytningar i över en vecka?!

Hoppas allt är bra med er och magarna!

Kram
Svar på tråden: Hej alla!

Hejsan!

Skrivet av  X-tjejen
Hoppas dina blödningar slutar
det var en av moderkakorna som satt lite lågt va (om jag minns rätt vi är ju ganska många här inne)
hoppas att den flyttar på sig och du slipper blödningar
du har haft nog av den varan nu
*kram*
 

Hej!

Skrivet av  anhna, bf 20-22/7
Har inte heller varit inne och läst på ett tag, orken har inte riktigt funnits där.

Vad jobbigt att du fortfarande har bruna flytningar, även om man vet att det inte är ngn fara så går det ju inte att låta bli att vara orolig. Hoppas att de snart tar slut! Jag har nu själv inte haft några bruna flytningar på över två veckor, jätteskönt. Förhoppningsvis hör jag till de som har lite blödningar de första 12 veckorna men slipper dem nu framöver eftersom jag nu gått in i vecka 13.

Jag såg ditt rop på mig här tidigare i veckan. Det gick helt ok att jobba även om det var jobbigt. Så i torsdags sov jag nästan hela dagen... Är lite orolig hur jag ska orka med en hel vecka när tre dagar tog knäcken på mig. Hur går det att jobba för dig?

kramar
 

Åh, vad jobbigt!

Skrivet av  Pixelpig
Jag förstår precis hur du känner, jag har haft tre små blödningar och varje gång flyger ju hjärtat upp i halsgropen. Kan bara hålla tummarna för att det slutar snart så du får börja njuta av dina små kottar utan att vara orolig. Jag kunde inte hålla mig i från datorn på nyårskvällen, var ju tvungen att se hur det gick för dig, jag önskade tyst dig och dina kottar ett riktigt gott nytt år vid tolvslaget :-)

Kramar
 

Artiklar från Familjeliv