Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Sitter här utan el (ot)

Skrivet av Johi ~bf 21/7~
Stormen har slagit till mot västkusten och vi har varit utan el sedan 20.30 igår kväll. Man är väldigt beroende av det särskilt när man inte ens kan få vatten.

Men hur kan jag skriva detta då tänker ni?
Jo, efter nästan ett dygn var vi så rastlösa så vi klättrade på väggarna här hemma. Trött på att lägga pussel och läsa. Då kom sambon på den geniala idéen att låna ett elverk. Så nu har jag kollat lite på tv, och vi har fått ström till frysen. Inte kul med tinad mat...

Hoppas att ni andra har det bra och är mindre drabbade. De sa på nyheterna att det kan ta en vecka att få ström så vi får hålla oss mycket hemifrån.

Pyret i magen mår iaf bra och var nog glad åt hämtpizzan i eftermiddags...
Svar på tråden: Sitter här utan el (ot)

fortsättning...

Skrivet av  Johi ~bf 21/7~
måste sluta här nästan direkt, vi ska köra vattenkokaren för kvällste nu så då kan vi inte ha datorn igång samtidigt *grrrr*

Skriver mer en annan dag...
 

stackars er

Skrivet av  Hedvigs mamma
vi sa ju det här hemma, det bästa med att bo i Dalarna är att vi aldrig blir drabbad av storm...vore hemskt att ej ha el...och vi som vill flytta till Östergötland, hur ska det gå?! Hoppas det snart ordnar sig för er, kramis!!!
 

Ojdå!

Skrivet av  X-tjejen
Hoppas ni får tillbaks elen rätt fort
synd på den förstörda maten i frysen :(
*kram*
 

Inte avundsjuk

Skrivet av  Murriz
Är så glad att vi varit förskonade från strömavbrott hemma. Kan väl va mysigt i 5 min eller så men sen räcker det.
 

Artiklar från Familjeliv