Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Behöver spark i baken!!!

Skrivet av Nike bf 10/7
Har en 5- poängstenta i psykologi imorgon och här sitter jag och skriver inlägg!!! Så svårt med självdisciplinen när jag sitter hemma...
Och nu kommer jag bergis att titta in med jämna mellanrum ändå för att kolla svar *s*

Svar på tråden: Behöver spark i baken!!!

lika effektiv som mig då...

Skrivet av  anhna
fast jag sitter på jobbet. Jag pluggar oxå, eller tanken är att jag ska göra det. Ska hålla ett antal kurser nu i slutet av januari så jag har massor att förbereda och plugga in (särskilt som kurserna ska hållas på engelska och jag känner mig inte alls bekväm med detta). Men det är himla svårt med koncentrationen just nu när det gäller att plugga, hade nog varit lite enklare om man haft lite mer handgripliga ting att sysselsätta sig med.

Hoppas du kommer igång väldigt snart med pluggandet, särskilt med tanke på att tentan är i morgon! Så sjas iväg, dig vill vi inte se mer av här idag! ;-)

Stort lycka till med tentan i morgon!
 

då måste ju jag svara

Skrivet av  X-tjejen
så du har något att kolla efter
jag har en gigiantisk tvätthög att vika och vad är bättre än att gå förbi datorn lite titt som tätt och kolla läget *s*
min tvätthög är verkligen gigantisk.. *suck*
fattar inte hur den kunde växa så
kan det bero på att jag varit illa mående samt sjuk i ett par veckor och det bara samlar på sig utan att man ens tänker på det
Men mitt mål är att den ska vara undan innan kvällen vilket jag väl borde klara av. :P sakta men säkert krymper den
jobbigaste delen att para ihop sockar som barnen dessutom har lekt runt med lite.
Blah..

Nä nu återgår jag till min tvätt så kanske du läser lite igen :P
 

ha ha..

Skrivet av  Charlott bf 9/7