Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Härligt

Skrivet av Anne_44
Här kanske man kan få en massa hjälp och tips.
Vill veta allt om vad som gäller att starta eget. Är idag arbetslös och har funderingar på att starta eget.
Svar på tråden: Härligt

Ja vad kul :)

Skrivet av  Lotta
Jag är företagare inom reklam. Driver nu ett HB sedan januari men är på väg med en omarganisering efter nyår. Har varit verksam i enskild firma sedan 2000 innan detta året med HB.

Här kommer jag säkert att kika in titt som tätt.

Verkligen kul att detta ämnet fick en egen plats.
 

Jag har

Skrivet av  Anne_44
idag en hemsida som handlar om missbruksrådgivning och jag vill på något sätt driva den som företagare, men har idag ingen aning om hur det ska gå till.
 

men

Skrivet av  makeba
det ska fortfarande vara HB?
 

Ny byrå?

Skrivet av  Pappa F.
Det låter spännande! Vad blir det för omorganisering? *nyfiken* Bryter du med din kompanjon, eller expanderar ni till ett AB?
 

Ja :-) *hilfe*

Skrivet av  makeba
Kanonkul! Jag har ju nyss startat eget....och får väl erkänna *skamsen* att jag inte riktigt har pejl på HUR ja ska skriva summorna i kassaboken egentligen...
en spalt med in och ut summan inklusive moms...eller exklusive?... Sedan ska ju momsen ha en egen spalt...
 

Summa + och -

Skrivet av  Anne_44
är min svagaste sida, undrar om jag någongång ska fixa sånt :-)
 

btw...

Skrivet av  makeba
kikade som snabbast in på din hemsdia. Verkar otroligt meningsfull! (seriöst alltså, inte ironi).
Det enda jag störde mig på var den rörliga grafiken - flaggan som vinglade runt till höger...
Rörlig grafik är nog inte det bästa man kan ha på hemisdor...ögat tröttnar...
se bara startsidan aff....jag kluickar bort den fortare än ögat. inte en själ orkar med den brokiga sidan!
 

Snacka om

Skrivet av  Anne_44
att jag måste ha vant mig och blivit hemma blind. För jag fattade inte vilken vinglande flagga du menade utan var tvungen att gå in och kolla fast jag är där inne hela dagarna :-)

Jag ska prata med Peter om den så får han stanna den. Vi är noga med att det inte ska finnas rörliga och störiga grejer, inget reklam och så och inte blinkande smajlisar på forumet.

Jag tar tacksamt emot alla sortes åsikter för det är på det sättet som vi kan bli bättre och bättre.
 

Artiklar från Familjeliv