Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Får man ha företagsnamnet som signatur här?

Skrivet av Mia
Troligtvis inte. Eller?

Och min egna klickbara infotext - får inte heller handla om företaget va?

Får man kanske i infot nämna vad man sysslar med och en e-postadress (om någon skulle vilja mejla) utan att skriva namnet på företaget?
Svar på tråden: Får man ha företagsnamnet som signatur här?

Väldigt bra fråga!

Skrivet av  Betty Karolina
För tex mitt företagsnamn är mitt riktiga namn + en liten detalj, så det nicket har jag faktiskt tänkt att använda här tidigare men det har inte blivit av. Vore ju faktiskt rätt kul att kunna använda företagsnamnet, men det räknas nog tyvärr som alltför mycket reklam :(
 

Tycker jag absolut

Skrivet av  Pappa F.
Om du har med det i din info så krävs det ju att man aktivt klickar på den för att nås av ditt "reklambudskap". Och om man kör sitt företagsnamn som nick eller inte... det finns ju rätt många konstiga nick... i normalfallet borde det väl vara ok?

Jag tycker att det handlar om att skapa ett nytt inlägg med ett reklambudskap, eller systematiskt besvara frågor med ett säljsnack.
 

Jag vet att

Skrivet av  makeba
Fokl som använt företagsnamn som nicknamn har blivit tillsagda. likaså om infot innehållt reklam i den direkta inforutan......... Men du kan länka till din hemsida om du inte skriver något i själva inforutan som tolkas som reklam....
 

Artiklar från Familjeliv