Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Lite nojig, måste bara fråga.. (lite långt)

Skrivet av Mira med A,L & lilla trean bf 19/8
Mina symptom har avtagit en del de sista dagarna. Ont i brösten har jag inte haft över huvud taget men nu har även illamåendet blivit bättre och jag är inte riktigt lika bedövande trött längre. Som jag skrivit tidigare så har jag ju haft sex missfall innan så man är ju aningen rädd att det ska hända igen...

Så för att stilla min oro en aning gjorde jag faktiskt ett nytt gravtest igår. De gånger jag fått missfall har mina tester visat VÄÄÄÄLDIGT svagt positivt, men så är det inte den här gången. Både i början när jag testade och igår så visade testerna starkt positivt! Är det så att hcg-halten sjunker vid begynnande mf, eller har jag fel? Och borde det inte börja märkas i brösten snart?

Tack ni som orkade läsa mitt långa och lite svamliga inlägg!!

Kramar Mira
Svar på tråden: Lite nojig, måste bara fråga.. (lite långt)

Samma här!

Skrivet av  Mamma L
Mina symtom har också försvunnit de senaste 2-3 dagarna, dvs lätt illamående när jag är tom i magen samt spänningar runt livmodern. Jag har aldrig haft missfall så jag har inte tänkt så. Har tyvärr ingen koll på det där med hcg-halten.
Håller tummarna för dig!
 

Håller..

Skrivet av  Mira med A,L & lilla trean bf 19/8
..tummarna för dig med! Jag vet ju sedan mina tidigare graviditeter att symptomen kan variera en hel del. Vissa dagar känner man väldigt mycket och vissa andra inget alls (så var det iaf för mig) men även fast man vet det så är det ju svårt att inte skrämma upp sig själv!

Kram Mira
 

Artiklar från Familjeliv