Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

nu får blyger ge sig.....(VUL)

Skrivet av jennytammy v9
Nu har jag varit på mitt andra vul.. är i v 8+2 och.. ja...
förra gången såg man bara fosterhålan och knappt den för han fick trycka på magen för att den skulle titta fram.. då var hcg 22 700

idag såg man fosterhålan direkt.. och till slut såg man nånting grått inne i den i ena hörnet.. men det blev liksom en skugga precis där så han kunde inte mäta den ordentligt..
dessutom såg han nått pulserande i den.. vilket han antar är hjärtat (finns en liten möjlighet att det är nått annat) men man såg inget foster utan bra grått grummel ....
men hcg idag (2 v senare än förra vul) är 48 000 vilket var bra och normalt.
så läkaren säger att jag ska vara lugn och lycklig och ingenting tyder på att nått är fel..

men ska dit om 2 v igen för att förhoppningsvis få se den lille...

nu e det ju så att jag har hjärtformad livmoder där det möjligtvis finns en liten skiljevägg som fostret kan gömma sig bakom och det är därför det är så svårt att se den lille..

men jag tycker den kan sluta gömma sig nu....vill ju se den :)
Svar på tråden: nu får blyger ge sig.....(VUL)

Snart får du nog se honom!

Skrivet av  Hanna
Trist att den lille verkar vara svår att få syn på, men lita på läkarens ord och försök att vara lycklig över att du väntar en liten krabat!
 

Hoppas att du får sen

Skrivet av  Marie med Pontus 020917, v.9
den lill* om 2 veckor!!

Vad SKÖNT att hcgvärdet hade ökat.
Kramar
 

Vilken buse....

Skrivet av  Elaine väntar femman, v. 11
....du har i magen. Hopplöst när h*n vägrar visa upp sig, men vill väl förmodligen vara hemlig ett tag till.

Dina hcg-halter visar ju i alla fall på att det verkar vara som det ska och det måste ju vara skönt.

Hoppas nu att bebb*n visar upp sig från sin allra bästa sida om två veckor....:-)

Kramar!
 

Artiklar från Familjeliv