Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Liten inskrivningsrapport från 3/1

Skrivet av Charlie bf 7/8
Inskrivning avklarad 3/1. Ringde under mellandagarna och fick en tid snabbt eftersom jag mådde så illa. Tyckte nog att hon var bättre förra gången vi var där, men det blir nog bra.

Frågade vad jag gjorde mot illamåendet och tyckte att jag kunde diskutera detta vidare med läkaren som kommer att göra extra VUL. Hoppas att jag klarar mig med Postafen tills dess... Sjukskrivning lät inte som ett alternativ så länge jag kan äta Postafen trots att jag blir helt groggy av dem :-(

Hon antog att vi skulle fråga om NUPP och kommer att beställa tid när läkaren är tillbaka. Han är på semester nu. Hon beställde även en tid för extra VUL/UL pga av min oro eftersom det slutade med MA i v 9+3 förra gången. Men det blir tyvärr inte förräns 19/1. Känns alldeles för länge tills dess. Får väl höra om inte någon av mina kollegor kan göra ett till VUL eller UL innan dess... Får min nästa tid till bm när hon betällt tid för NUPP.

Vikt: 67,7
BT 125/60
B-Glucos: 6,3 (nyäten)
Hb: 125
Prot/Bakt 0/0
Svar på tråden: Liten inskrivningsrapport från 3/1

Skönt att ha...

Skrivet av  Elaine väntar femman, v. 12
..inskrivningen gjord. Hoppas du kan få ett UL tidigare så du inte behöver vara orolig så länge.

Kramar!
 

Vad skönt

Skrivet av  Marie med Pontus 020917, v.10
att det gick bra.

Mysigt att ha varit på inskrivning *avis*

Kramar
 

Artiklar från Familjeliv