Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

hur mår ni?

Skrivet av Kia med fyran
Jag mår inget vidare.
trött och frysen.
får kväljningar av kaffe, cigaretter, parfym....och massa annat. Men jag har inte spytt en endaste gång ännu.
Svar på tråden: hur mår ni?

samma här

Skrivet av  Hannah *bf 2/9*
trött och fryser då och då. Har börjat må lite illa men inte så att jag behöver kräkas. Men tycker att det faktiskt är bra att må lite illa - då vet man att det finns en liten inne i magen :).
 

frysandet tycker jag är jobbigt

Skrivet av  Kia med fyran
i går kväll när jag skulle sova så frös jag så att jag skakade. Kände mig jätteusel faktiskt.....och så vaknar man mitt i natten av att det liksom hettar på kroppen. Det kanske bara är så för mig....men inge kul är det. Jag nog känner man att det är någon där alltid...:-)
 

Jadu...

Skrivet av  Ewitha
Jag har kväljningskänsla till och från. Det har inget som helst samband med dofter, utan kommer och går som det vill...
Mådde riktigt illa i morse innan jag åt frukost, men sedan släpta det för att 2 timmar senare komma tillbaka igen. Strax innan lunch kom det igen, trots mellanmål med äpple och FinnCrisp... Jag fick i mig lunchen bra, men nu 1 timme efter så mår jag illa igen... Det är inte superilla så jag tror att jag ska spy, men ibland är det nära... *bävar*
Jag mådde även illa igårkväll när tröttheten satte in. Det var bara att lägga sig det...
 

Artiklar från Familjeliv