Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

En officiell hemsida

Skrivet av Annika m. Robin 2,5år & Michelle 4,5 år
För katastrofen i asien har öppnat:

http://www.csiphuket.com/

Det är väldigt svårt att komma in på den, har själv bara lyckats få fram första sidan än.
Det är nog ett antal tusen som försöker komma åt den samtidigt.
Enligt expressen skulle där finnas foton på skadade, försvunna och döda.
Svar på tråden: En officiell hemsida

Surfa INTE dit...

Skrivet av  Maria
...om du bara är nyfiken. Låt kapaciteten användas av de som verkligen letar.
 

Kan bara instämma

Skrivet av  Sunny
det är oerhört frusterande med alla nyfikna som ockuperar när man försöker leta efter sina anhöriga och vänner.
 

här

Skrivet av  Maria
http://tkphospital.cefiro-thailand.com/
 

Och jag

Skrivet av  Ylva
måste säga att jag tycker det är lite läskigt med såna som går in och tittar på såna här sidor bara för att dom är nyfikna.
Jag för min del är glad över att slippa se och känner verkligen medlidande med de som är inne och tittar och letar sina anhöriga.
 

det finns ett sånt fenomen bland gravida tex

Skrivet av  oa
jag o även andra jag har pratat med har "plågat" sig själv m att läsa om barn som har dött under förlossning tex, när AFF hade räknare som registrerat hur många gånger ens inlägg blivit läst , den populäraste sida på hela AFF var _TYVÄRR_ Vi som har förlorat barn.
Så jag förstår intresse, fast det låter konstigt och sjukt!
 

Nu när du

Skrivet av  Ylva
skriver om det så kommer jag ihåg att jag ju varit precis likadan.
När jag var gravid med mitt andra barn så läste jag massor om misshandel och sexuella övergrepp på barn..jag var på biblioteket och lånade böcker om det.
Bl a så var det en bok som innehöll bilder av olika skador som barn hade..det var vidrigt! Jag mådde illa och tittade och läste..
Bra att du skrev om det till mig nu så jag blev påmind. Nu har jag större förståelse för de som går in och tittar på de där sidorna..
 

Det är väl samma fenomen...

Skrivet av  Pineapple
...som det jag brukar kalla "ambulansskådare"; den där klungan som alltid samlas runt en ambulans eller när det hänt en olycka och som inte gör någon nytta utan bara står och glor. Vet inte varför man gör så, om det är nån nyfikenhet eller ett sätt att möta det otäcka?
 

Artiklar från Familjeliv