Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Mitt mail till redax

Skrivet av Förbannad.
Nu är det dags att någon reagerar och gör något åt sidan.
Jag trodde att det var en sida där man kunde bearbeta allt som har hänt. Där de som blivit drabbade får skriva av sig.

Men nu börjar det likna dagisnivå.
Elaka påhopp. Länkar med döda kroppar utan någon varningstext. Folk som berättar vad man ska tycka och inte tycka. Man är dum i huvet om man vill hjälpa till att söka efter försvunna.

Jag tycker nog att sidan bör tas bort.
Det var en jättebra tanke att sidan kom till från början. Men då trodde man kanske att dom som skrev var vuxna människor, nästan alla föräldrar. men det verkar vara tonåringar som sitter och skriver och "tror" att dom är vuxna.
AGERA!
M.v.h

Ps. För övrigt tycker jag att AFF är en bra sajt.
Svar på tråden: Mitt mail till redax

Vem har påstått att..

Skrivet av  J med N & M
man är dum i huvudet för att man vill hjälpa till att söka? det är väl inge det någon reagerat på.. inte idag iaf!
 

Detta har ju pågått väldigt länge.

Skrivet av  Förbannad.
En del tror ju att man vill hjälpa "Pigge" för man är ute efter belöningen.
Att man inte ska leka detektiver. Listan kan göras lång.
Denna sida är bara för mycket.
Vart ska dom som blivit drabbade av detta ta vägen för att få skriva av sig i lugn och ro utan påhopp?
 

Jag tycker ju..

Skrivet av  J med N & M
att den här sidan borde vara till för det..
 

Ja,men de får ju ingen lugn och ro.

Skrivet av  Förbannad.
Eftersom de blir påhoppade hela tiden. Jag hoppas att sidan försvinner.
 

Till Förbannad.

Skrivet av  lilla jag
Tror du verkligen att jag/Vi är ute effter den Fjuttiga bellöningen ??????FEL säger jag då .Dom som leter är dom som har en liten gnutta medmänsklighet.Om men letar effter en när å kär kan man kolla effter nån extra man letar ju *ändå*


Så mitt råd till dig Förbannad är skaffa dig ettliv å sluta gnäll på andra
 

Lilla gumman.

Skrivet av  Förbannad.
Läs mitt inlägg en gång till.
Jag har ALDRIG skrivit något om att folk vill ha belöningen. Jag skrev att jag är trött på att folk skriver så till andra. Och att folk inte accepterar att andra har andra värderingar.

Så du lilla gumman ta och läs igenom inlägget igen och sluta upp att sprida en massa skit.
Jag vet vilka sidor du håller till på annars och att du har problem, så ta tag i dom istället och skit i vad andra gör.

Skaffa dig själv ett liv och framför allt. LÄR DIG LÄSA!!!
 

hejsan,

Skrivet av   engeltina
ja det kanske är lika bra att ta bort den, syftet (vad jag trodde var syftet) verkar inte komma fram, äsch nu blev det kanske fel ordval men kanske är det dags att ventilera någon annanstans?

:-)

Trevlig helg.
 

Äntligen nån som fattar.

Skrivet av  Förbannad.
Tack. Trevlig helg du oxå.
 

Jo, nog är de vuxna alltid

Skrivet av  Sista besöket på AFF
Själv är jag inte så förvånad faktiskt.
Människor verkar ha en tendens att leva ut på nätet det de inte vågar i verkligheten; oavsett ämne.
På inget annat snack verkar det finnas så många anonyma som här, har jag reflekterat över. (och väljer själv att vara det just nu)

Betvivlar att någon skulle ta steget att tex gå in på en polistation och be att få titta på bilder av döda (ifall det vore möjligt) Men på nätet är det ju så himla lätt.
Så länge det finns sånahär forum kommer folk att tycka - för eller emot - om allt. Bästa sättet att undvika att "bli tyckt" om är att inte befinna sig eller skriva här alls. Det är den enkla sanningen.

Har en ganska luttrad bild själv av mänskligheten och jag kan inte påstå att den blivit mindre negativ av att läsa här. (Eller i kvällstidningarna heller för den delen) En skrämmande tanke är just den du påpekar: Att det är föräldrar!
Att dessa människor uppfostrar barn i samma anda.
Det ger mig kalla kårar.
Bara lite reflektioner.
Varsågoda tyck på!
 

Jag håller med dig!

Skrivet av  Cybertess
Jag var här ganska mycket i början men på sista tiden tycker jag att det nästan varit obehagligt att gå in här. Bra gjort att maila redax, tycker jag.
 

Artiklar från Familjeliv