Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*ööörrrk*...

Skrivet av Mia-flisan

Skulle behöva en hink att hänga över :o( Dax för ännu ett möte på skolan och min antisociala sida gör sig rejält påmind...Attans att man ska behöva tampas med detta jobbiga "handikapp"...Man känner ju sig mindre begåvad av skiten ;o((

Kram...
Svar på tråden: *ööörrrk*...

EN som vet vad du menar...

Skrivet av  Barbamamma
välkommen som medlem i de ASIGA. (Anti_Sociala_Intresse_Gruppens_Anhängare)*ler*
 

*Jättegarv*...

Skrivet av  Mia-flisan

...Ja jag skriver in mig _frivilligt_ i "klubben"...Hjärtat har precis slutat att slå dubbelslag och kallsvetten har torkat in...(yäääck!)

Gossen fick anpassad studiegång fram till jullovet med chans till förlängning :o) Tack vare en väldigt sympatisk rektor som insåg att vi bara vill Linus bästa :o))... *Skönt* ...

kram
 

Jag tänker på dig

Skrivet av  Kållemor
Jag kände först inte igen dig med den annorlunda signaturen, men det kanske är så du känner dig just nu?
Hoppas att det ordnar sig för Linus.
Kram, och tänk på "motorvägen"
Kållemor
 

Kållemor :o(

Skrivet av  Tack för att du finns!

Jag skäms så för att jag inte har hört av mig och det ligger o. gnager på samvetet, må du tro! Men du finns med mig i tankarna varje dag ska du veta :o)

Har precis börjat se slutet av stigen, tyvärr kom det en grusväg oxå, så då får jag väl beta av den, innan jag kommer ut på motorvägen...

Kramar i massor
Mia
 

Jag vill inte att du skall ha dåligt samvete!

Skrivet av  Kållemor
Du har väl annat att göra än att skriva brev/kort till någon du aldrig träffat. Du måste lösa problemen i prioritetsordning, och där kommer jag långt ned, jag vill hellre se det så att när de svåraste tingen är lösta, så kan du ta det som en belöning att skriva till mig, jag vet ju redan att du tyckte om kortet och tänker på mig, för mig är tanken den viktigaste.
Själv befinner jag mig på en skaplig landsväg, ibland behöver jag bromsa in för svåra kurvor eller hinder på/invid vägen och vid enstaka tillfällen åker jag helt fel, så att jag måste backa, jag tror du förstår?
I denna uppstressade värld vi lever i MÅSTE alla tänka mest på sig själv och de sina för att klara sig från utbrändhet, det gäller även dig.

Kramar
 

Du é bäst!! :o))

Skrivet av  Mia - ingen flisa längre?
Och du kommer absolut inte långt ned på min lista...Bara en liten aning på efterkälken ;o)

Kramar och pössar
Mia - som idag börjar sitt nya liv :o)
 

ÖÖÖRRRK

Skrivet av  CL
JAG HÄNGDE INTE MED... ÄR DET DU ELLER DITT BARN SOM HAR PROBLEM I SKOLAN?
MVH
 

Detta...

Skrivet av  Mia-flisan
..var högeligen ett barna-problem, men det hindrar ju inte att man som förälder, kan må skiiit...Eller?
Å di flesta som brukar skriva här känner till vår situation, så jag ber om ursäkt, ifall jag inte skrev hela händelseförloppet...(vilket jag inte gör nu heller - årkar inte)
 

men Mia då...

Skrivet av  Du vet.
nu var du nästan lite.....spydig ? (vilket jag vet inte är din mening)Gå och lägg dig på din soffa i Västergötland och tänk på mig som ligger på en annan soffa i Östergötland. Hoppas Oprah har något tårdrypande problem åt oss idag,så vi kan glömma våra egna bekymmer.
 

Nädå...

Skrivet av  Mia - en spillra av sitt forna jag...
...Det var inte menat så...Alla som känner mig vet det...Jag mår bara så uselt att orden inte lägger sig rätt i hjärnan och därför inte heller formuleras korrekt - sorry :o(

Det är lite "knökigt" att behöva _förklara sig_ när man inte har kapaciteten på topp...

Fördömt oxå - ber ALLA om ursäkt som nånsin tar åt sig för vad jag skriver - det ÄR inte meningen!

kram
 

Artiklar från Familjeliv