Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Tack gode Gud för att

Skrivet av Lejonmamma¤
ni finns på den här sidan! Ett helt stort gäng med kloka, goda och härliga människor med kloka, goda och härliga barn!!!! Jag tycker såå mycket om er!
Svar på tråden: Tack gode Gud för att

Håller med fullständigt!

Skrivet av  Fredetta
Och du är jättego du också Lejonmamma. Du är ett stort stöd och ger mig mycket tröst! Just nu är det mesta bara skit med skolan men vi kämpar på och försöker hålla näsan över vattnet. Återkommer med rapport så snart vi hört nåt om skolärendet.
 

Vi tycker om dig också!

Skrivet av  Ika
Det är så skönt att det finns ett ställe där man kan berätta såna saker som att man de tre senaste nätterna sovit på sonens lekmatta med tunn fleecefilt på sig, _utan_ att folk tror att man är komplett galen. Skriver jag det här så förstår de flesta att sonen nog har någon typ av sömnstörning och förstår dessutom precis hur trött man är och hur jobbigt det kan vara. Och inte att förglömma, hur underbara våra barn är, trots allt!!
Och jag upprepar, vi tycker såå mycket om dig också!
 

Håller med!!

Skrivet av  Tigeröga
Den här sidan har så många goda, varma, omtänksamma, kloka föräldrar - vad gjorde man alla år innan man visste att den fanns?? - Jo man tänkte att man var ganska värdelös och väldigt ensam om sin situation.
Tack för att Ni finns och Lejonmamma - Vi tycker om Dig och Dina kloka inlägg!
 

Håller jättemycke me ja me

Skrivet av  Ewa
IMT
 

Tack detsamma :o))

Skrivet av  Dizzycat
Håller med, denna sidan är guld värd!
Kram!
 

Artiklar från Familjeliv