Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Äntligen julledigt!

Skrivet av Portia
Senare delen av terminen har bara varit för mycket men det mesta har inte alls berott på Bertil och Gullan. Jag har knappt hunnit in här och läsa än mindre skriva. Saknar er alla men vi mår hyfsat förutom förkylningar och allmän uttröttning av hela familjen. Bytet av Bertils assistent har funkat rätt så bra även om överlämningen inte blev så omfattande som varit önskvärd. Övergången ledde bland annat till missuppfattningen att vi trodde Bertil skulle vara på fritids idag...som visade sig vara stängd. Nye assistenten erbjöd sig ta hand om B i alla fall men min man stannade hemma (var i alla fall störtförkyld) i stället. Gullan har varit med mig på jobbet idag - lungt och stilla i nästan tomma korridorer. Mamma pratar för länge i telefon på jobbet annars var det rätt ok att sitta på mitt lilla kontor och rita samt stöka runt i sängen i vilrummet... Nu är jag ledig ända till 10 januari. Trettonhelgen åker vi till London alla fyra - spännande hur det skall funka. Vi skall hälsa på moster som bor där nu. Stora julkramar till er alla!
Svar på tråden: Äntligen julledigt!
Inga svar finns

Artiklar från Familjeliv