Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Känner mig bedövad

Skrivet av Marie & Johanna
av katastrofen i sydostasien =( Sitter och läser o läser på nätet fastän jag kanske inte borde.....
jag blir så ledsen!

Mina tankar är hos dem som letar och sörjer!!

Inga fyrverkerier här heller!
Svar på tråden: Känner mig bedövad

samma här

Skrivet av  jenna
jag läser och bara gråter och ser på dessa hemska bilder och gråter ännu mer! Det är så ruskigt fruktansvärt! Har en jobbarkompis med familj där men jag fick mail från vår rektor att de är ok, alltid något. Men det är såååå hemskt, jag kan inte sluta läsa och tänka på det.
 

Vad bra

Skrivet av  Marie & Johanna
att ni fick veta att de är i livet! Jag tror att min fd kiropraktors en son finns bland de saknade...så ovanligt namn...så hemskt...så många svenskar!
 

Ja, visst är det hemskt!

Skrivet av  Helen, Anton o Wilma
Har följt nyheterna på TV och nätet sedan i söndags morse. Det är ju så otroligt populära resemål, så mycket människor. Så många barn. *ryser*
 

Det är nog

Skrivet av  Marie & Johanna
det som gör allt så vidrigt...alla dessa oskyldiga barn!
 

samma här

Skrivet av  Charlotte
fast jag sitter vid tv´n och kollar nyhetsprogram efter nyhetsprogram. Ryser när jag tänker på alla splittrade familjer, både turister och inhemska. Såg en farbror i Indien (?) som hade förlorat allt, fru, 4 döttrar + alla barnbarn, huset var bortsköljt och det lilla han hade kvar stulet...han hade verkligen inget kvar attt leva för...

och alla barn som åker hem utan föräldrar eller är själva på sjukhus och inte förstår vare sig språk eller vad som hänt...fy
 

Det ät tungt

Skrivet av  Annika
det går inte att få det ur skallen många sekunder. Jag är inte direkt drabbad men går i nåt slags vakum ändå. Hur i hela friden kan man bli människa efter ett sådant helvete? Man vet inte vad man ska göra för att man inte kan få hjälpa mer än att skicka pengar.
Orden känns futtiga men jag ber för alla drabbade!
 

Artiklar från Familjeliv