Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Äntligen beslut!

Skrivet av Ann o Elliot+ snitt 19/12
Idag har vi varit på DS och gjort UL och haft samtal med förlossningsläkare och nu behöver jag inte vela och fundera längre - det blir snitt! Det känns mycket skönt! Läkaren tyckte också att det var flera parametrar som gjorde att det var bäst att bestämma snitt och det var skönt att hon inte försökte "övertala" mig som jag har sett andra här blivit och sen har det slutat med snitt ialla fall! Så nu vet jag när det blir och jag vet också faktiskt att det blir en flicka!
Svar på tråden: Äntligen beslut!

Grattis!

Skrivet av  Millan m trean
Vad skönt att du fått det snittdatum du ville och vad härligt att det blir en liten tjej! Ingen Elton, Fenton eller Dexter alltså! Då får väl vi ta Dexter va? Fast vi får säkert också tjej så det var tur att vi inte hade samma namn på listan!

Jäkla dej som har lurat in mej här till snackgrupperna, jag gör inget annat, och jag som faktiskt sitter på jobbet och lyfter lön! (He, he...)
 

En tjej som heter

Skrivet av  Ann o Elliot+ snitt 19/12
Dexter kanske också funkar? Ha! Du får väl anställa mig i framtiden så får jag jobba igen det du har förlorat nu..?? Vi hörs!
 

Fin julklapp ni kommer att få..

Skrivet av  Lisbeth m Tove -01 o Hannes 031016
Skönt att ni fått det bestämt hur du ska göra.. Även om jag inte ångrar att jag blev övertalad och försökte föda vaginalt så var det inte riktigt mitt beslut, jag visste inte riktigt vad jag ville.. Men det bästa är alltid att beslutet kommer från en själv..

Lycka till..
 

Artiklar från Familjeliv