Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vad är det jag känner?

Skrivet av Sussie m. Oliver 02 & Isabelle 04
Snittades för 8 dagar sedan. Kännes konstigt då jag kissar. Som ont eller som ett tryck. Kan det vara uvi? Eller är det bara livmodern jag känner då jag sitter på toan pga att bäckenbottenmusklerna slappat till sig?
Svar på tråden: Vad är det jag känner?

Kan vara

Skrivet av  Veronica m *Sammy* + Smulan i magen
det. Jag hade oxå en konstig "krypkänsla" och "värk" när jag kissade (och nån minut efteråt). Visade sig att det var uvi. Fast de var tvungna att göra en odling för det syntes inget på teststickorna!
 

Jag kände också något liknade...

Skrivet av  Sophie med Lucas 030317
ett par veckor efter jag hade snittats. Kändes som UVI men gjorde inte så ont. Det är visst normalt att det trycker på efter man har kissat när man har snittats, men gör det riktigt ont ska du nog kolla upp det.
 

Jag

Skrivet av  Eva
hadde så ont att jag inte kunde räta på mig. Skit ont gjorde det. Det visade sig att jag inte tömde urinblåsan när jag kissade. Jag fick åka till lasarettet och dom tappade mig. Men sen blev det bra av sig själv.
Det är tydligen inte så vanligt, men det kan ha blivit en nervskada under snittet (för mig alltså).
Om det gör jätte ont skulle jag kolla upp det.
 

Jag kände

Skrivet av  Tiz
ilningar i blåsan när jag kissade. Kan det vara så du känner? Iså fall är det helt normalt =) Iallafall enligt min gyn..
 

Tack för era svar

Skrivet av  Sussie m. Oliver 02 & Isabelle 04
Har gjort sån sticka nu för att se om det är uvi men den visade inget. Avvakatar lite och ser om det går över.
 

Artiklar från Familjeliv