Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

csn-depp...

Skrivet av EllaBella
fick just brev från csn, där det stod att de inte kan göra något beslut för enligt dom har jag inte nog med poäng klara. Ska börja termin sju, och har inte någon rest, utan de enda poängen som inte är klara är de 10 jag håller på med nu, som ska vara klara till slutet av månaden, kan det verkligen vara de dom menar? för då får jag ju inte pengar på lääänge...
Svar på tråden: csn-depp...

Är det inte

Skrivet av  Maria
därför man ska söka just två terminer i taget, för då kollar de inte på höstterminen utan på hela förra året. Jag kanske har fel. Men jag har sökt två terminer i taget hela tiden och har fått det tipset, och de har aldrig brytt sig om att en tiopoängstenta inte varit klar när jag lämnat studieförsäkran för nästa, utan jag har fått pengar direkt.
 

men det har jag

Skrivet av  EllaBella
iom att min utb. började på vt så får jag alltid söka nytt csn till vt.
Har grubblat om jag verkligen kan ha missat några poäng, men fram till ht började vet jag att alla p var klara, och de två första 5 p kurserna denna termin har jag klarat, så jag fattar det bara inte.
Usch, måste ringa på fredag, det måste ordna sig! (sambon har just blivit arbetslös dessutom)
 

Det kan ju vara skolan som missat...

Skrivet av  Aase
...att anmäla dina poäng till skolan.
 

Artiklar från Familjeliv