Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Snart tar jag studieuppehåll

Skrivet av Charlotte, ssk T3
och väntar in bebis som förväntas anlända i april. Så nu lämnar jag er här och kommer inte tillbaka förrän hösten 2006 (hu vad långt bort det känns). Lycka till allihop!
Svar på tråden: Snart tar jag studieuppehåll

Lycka till du med!

Skrivet av  Majsan med Karl och Ida
Hur länge planerar du att göra uppehåll i pluggandet då? Lycka till som sagt!
 

det blir 1 1/2 år

Skrivet av  Charlotte, ssk T3
eftersom jag ska ha barn mitt i terminen. Vi läser inte kurser som alla andra utan överlappande teman och då måste det bli så. Men på ett sätt ska det bli riktigt skönt. Var aldrig riktigt ledig med de båda andra då jag hade eget, de fick följa med redan när de var pyttisar. Nu ska jag "bara" vara en mamma :)
 

Å vad mysigt!

Skrivet av  Majsan med Karl och Ida
Det låter verkligen jättehärligt! Får se hur det blir för vår del, om vi också får en liten trea mitt i pluggandet. Tycker det verkar rätt smart istället för att börja med att vara föräldraledig det första man gör när man pluggat klart :) Vart läser du någonstans? Tänkte på det där med överlappande teman... Ja, lycka till igen!
 

Lycka till med allt!

Skrivet av  Lena_O
Jag är kvar och läser här då! Är förhoppningsvis klar till våren 2007.

Det går fortare än du anar!
Hoppas allt går bra nu!

*kram*
 

Lycka till med bäbin

Skrivet av  engeltina
och välkommen åter.

:-)

Hade jag vågat hade jag också örsökt igen :-)
 

Äsch du snackar...

Skrivet av  Åsa med målet på sjuksköterska
Du lämnar oss inte... se på mig... jag hänger envist kvar fast jag har varit mammaleding i 6 månader (på tisdag fyller min trollunge 6 månader är det sant?!?!)
 

By the way

Skrivet av  Åsa med målet på sjuksköterska
så tycker jag att du förtjänar att vara mammaledig, som sagt du var ju aldrig ledig med A & P! Kram
 

Artiklar från Familjeliv