Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Förslag på födelsedagspresenter.

Skrivet av Jånie & Jacob + 4 till
Har idétorka. jacob fyller på onsdag. Anhöriga frågar vad han önskar sig och jag vet inte riktigt.....
Vi har köpt ett beg. tv-spel, lite kläder, ett dataspel, bionicle och så tänkte jag köpa någon pokémon. Men vad ska släkten köpa??
Svar på tråden: Förslag på födelsedagspresenter.

Verktyg?

Skrivet av  Anna & Hampus
HAmpus fick kläder vilket han gillar...hockeyskydd, flytväst...lego...Spel är ju alltid bra nu till vintern...
 

Till Emilia...

Skrivet av  Anso W med 3
....funderar vi på att önska skridskor och skidor eftersom de har gymnastik en gång i veckan på förskoleklassen, och redan förra vintern åkte de skridskor med dagis ibland, men de skridskorna är nog för små nu. Kommer nog att önska oss skidorna från mina föräldrar.

Annars önskar hon sig en del smått...som pärlor till pärlplattor tex, hon gör av med hur mycket som helst.
Hon har börjat visa intresse för att sy också så jag funderade lite på sådana där sykort som finns i leksaksbutikerna.

Hon kommer också att få en tröja och en byxa från L&B som hon själv pekat ut i katalogen, men dessa saker räknas inte riktigt, det är liksom lite för trist och vardagligt. Efter att jag började sälja L&B kläder så har det liksom blivit lite mycket sådant, och det händer att hon mest suckar när hon får nya kläder.

Funderar också på att köpa någon lättläst bok eftersom hon börjar kunna läsa lite.

Dessutom önskar hon sig en väggklocka. Det ska vara en blå med kalle anka på. När hon var 2 år så fick vi en sådan som premie från Kalle Ankas bokklubb. Den satt i hennes rum ca ett år, sedan slängde jag den i samband med flytt eftersom den var så ful. Ett helt år senare så frågade hon efter den, och fortfarande tjatar hon om att hon vill ha en sådan klocka som hon hade när hon var 3 år...
 

Artiklar från Familjeliv