Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Villbara berätta

Skrivet av Michelle med pågarna (fd Michelle i NY)
att nu har vår Elliot kommit. Han kom den 4 sep, 4 veckor för tidigt och med buller och bång. Jag fick väldigt alvarlig Havandeskapsförgitning (HELLP) och har haft det jättejobbigt (är ff ganska sjuk)

Men lillebror är här och han är frisk och kry.
Skall se om jag kan läsa ifatt här.
Kram på er
Svar på tråden: Villbara berätta

Tips

Skrivet av  AApappa
Prova med Utlandsföräldrar under Familj
 

tips...

Skrivet av  miqa, Barcelona
...läs några sidor bak så vet du att michelle _brukar_ skriva även inne på denna sidan, man kan vara både utlandssvensk och multikulti, ser du..... (hon är stadig på Uf) Bara som upplysning :)
 

Aha

Skrivet av  AApappa
jag tyckte det var för oss multi i Sverige med dess speciella problem, utrikes har man ju andra.
 

är inte problemen desamma?

Skrivet av  miqa, Barcelona
Jag har iallafall inte mött några större skillnader varken i hur människor verkligen är, eller hur fördomar och inskränkthet yttrar sig i olika länder. Det brukar följa ganska likartade mönster. När det gäller praktiska saker finns naturligtvis skillnader, men dessutom, michelle är svensk och har ju bott i sverige... (jag med, även om jag inte skriver här så ofta) Och - svenskar, bosatta i ett annat land, gifta med utlänningar - mycket mer multikulti kan det väl inte bli...
 

Jag tycker att poängen med multikulti

Skrivet av  Ele
är just mångfalden. \'Problemet\' här inne - om det nu finns nåt sånt, är väl snarare att vi är så många svenska kvinnor med icke-svenska män, bosatta i Sverige, och så få andra. Därför tycker åtminstone jag att det är jättebra när folk med olika bakgrund är här inne - det gör diskussionerna roligare o mer givande. T.ex. tycker jag det är väldigt bra med fler pappor :-)
 

Antar

Skrivet av  Michelle m pågarna
att du tycker att jag inte pasar in här ...men det gör jag. Jag är en svensk kvinna gift med en man från haiti och vi bor tillsammansi USA. Mycket mer multiculture kan det inte bli!

Jag har skrivit här i över ett år och aldrig haft prbolem med att nån tycker jag inte får vara här.

Berätta lite om dej själv och din multikulturella familj.
 

Varför då!!

Skrivet av  Nickis@
Michell är en av de som oftast skriver här!!
 

Grattis!

Skrivet av  Sunshine
Ett stort grattis! Förstår att du haft det jobbigt, hoppas du blir helt bra snart!
 

Ett stort Grattis!

Skrivet av  Duniyaa
Skönt att höra att lillebror mår bra efter omständigheterna.
Hoppas du blir bra snart också!





 

Grattis till Lillebror!

Skrivet av  Nickis@
 

Grattis

Skrivet av  Selma m 2 barn
och vad skönt att höra att det under omständigheterna är ganska så bra. Välkommen tillbaka.
 

Jättegrattis!

Skrivet av  Ele
Och vilket fint namn, ett av mina favoriter :-)!
 

Stort grattis

Skrivet av  Therese
från mig!
 

Grattis!

Skrivet av  Josefine m Junia 12/8-03
 

TACK ALLA

Skrivet av  Michelle m pågarna
för era grattis och lyckönskningar! Återkommer snart med bild på Elliot oxå så ni får se honom.

Kram
 

Grattis!

Skrivet av  Oms
grattis till dig och hela familjen! hoppas du kryar på dig snart, har en vän som har hanvadneskapsförg. nu o fy vad dåligt hon mår... lider med dig. men att det redan var dags? tyckte det var nyligen du sa att du var gravid...jaja, grattis iallafall!
 

Grattis!

Skrivet av  Vildänglarnas mamma
Krya på dig och krama alla dina killar grattis från mig!
 

Grattis!!

Skrivet av  Åsa med Sanna, Elina och Amanda
Hoppas du mår bättre nu så att du kan njuta av dina småttingar riktigt ordentligt. Kram!
 

Ett jättegrattis!!

Skrivet av  nadia3
Grattis Michelle , och hoppas att du snart mår bättre... Vilket vackert namn ni valde, Elliot!
vad roligt med en lillebror.
 

GRATTIS!!!! -IMT-

Skrivet av  Camilla
p
 

Artiklar från Familjeliv