Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej ny här!

Skrivet av J m. Shoan
Hej!
Är en svensk tjej på 22 år som är gift med en man från Kurdistan, Iran. Vi har en som på 2,5 som heter Shoan. Har skrivit lite inne på andra snack här men på något vis inte upptäckt den här gruppen. Kul att hittat hit iaf.

Kram på er!
Svar på tråden: Hej ny här!

Välkommen hit!

Skrivet av  Josefine m Junia 12/8-03
Mer om mig i mitt info...!
 

Välkommen!

Skrivet av  LillKatt
Jag är bara här ibland för mina barns pappa bor inte längre med oss men hälsar dig ändå välkommen!
 

Hej

Skrivet av  nadia3
Hej J och välkommen hit! jag är också gift med in kurdisk man ,men han kommer från Irak. Kul att du hittade hit!
 

Välkommen

Skrivet av  Camilla
Jag har också en kurdisk man men han är från turkiska delen. Tillsammans har vi en buse på 3 år som heter Elias.

*kram*
 

Välkommen!

Skrivet av  Ele
Jag är svensk, min sambo är från Chile och tillsammans har vi en dotter på snart 9 månader.
 

Välkommen!

Skrivet av  Michelle m pågarna
Jag heter Michelle och bor i NY med min man och mina två pojkar. Mer kan du läsa i mitt info.
 

Välkommen

Skrivet av  Marie md Isabelle -96 + bf 0502
ska du vara. Här kommer du absolut att trivas, ett jättebra snack. Jag är 31 och gift med en fantastisk muslimsk man från Libyen sedan april i år och i feb väntar vi vårt första barn. Jag har en flicka på 8 år sedan tidigare.

Kram Marie
 

Välkommen hit

Skrivet av  Marica m. Yasmine 6/9 2003
Jag e 23 år, har en dotter som är 13 månader som heter Yasmine.. & e gift me en man sm heter Mehdi & e från Iran.. Jag e inne & läser här nästan varje dag, men skriver inte lika ofta inlägg..
Finns lite bilder på oss i mitt info.
 

Kul! Välkommen!

Skrivet av  Vildänglarnas mamma
Vi är väl inte så många med män från Iran här, så du är jättevälkommen!

Själv är jag gift med en iranier och vi har två tjejer, 5 år resp. 10 månader.
 

Välkommen!!

Skrivet av  Isabella
Jag heter Isabella, min sambo kommer från Libanon. Vi hat två underbara barn tillsammans. Tindra-00 & Malte-03.

Välkommen hit.

Kram!
 

Tack Allihop!

Skrivet av  J m. Shoan
Det verkar jättetrevligt här!
 

Artiklar från Familjeliv