Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Supersöt är hon!!

Skrivet av Alexandra m Casper 3/10-01 & Tiam 11/7
Underbara ögon har hon verkligen, precis som mina pojkar, speciellt den äldste! De blir vackra, halvperser *ler stort*
Förstod att även din man är från Iran, kul, för det är min med!

Kramizar
Svar på tråden: Supersöt är hon!!

oj, skulle hamna under Maricas inlägg *IMT*

Skrivet av  Alexandra m Casper 3/10-01 & Tiam 11/7
J
 

Tack såå mycket..

Skrivet av  Marica m. Yasmine 6/9 2003
Du hade inga bilder så man kund ekika på dina killar.. Men men blandbarn brukar bli väldans söta :-D.. Varifrån i Iran kommer din man??
 

Heeej!

Skrivet av  Alexandra m Casper 3/10-01 & Tiam 11/7
Ja visst brukar de? *ler stort*. Min man är född i Abadan i södra Iran! Han var 7 år när han kom till Sverige! Såg att din man också bott i Malmö, så kanske de känner till varandra, min man heter Abtin!
Vill du se mina killar så ligger det två bilder på mannens hemsida! Inte de allra bästa men då kan du iallafall få se hur de ser ut, passa på och kolla in lillkillens hår! Han har MASSOR!!!

gå in på: www.saramolki.com och gå sedan in på pictures, de två sista bilderna är på mina grabbs!

Kramizar
 

oj!

Skrivet av  Tina med Claudio
Gud så mycket hååår!!
Nästan tupè-varning*s*

Jättesöta grabbar!
 

Åhhh

Skrivet av  Marica m. Yasmine 6/9 2003
sååå söta din pojkar e.. & va mycket hår han har.. Jättesött ju..
Min man e från Shiraz..
Ska fråga min man om han känner igen din man.. Bor ni i Malmö nu alltså??
 

Hej , vad kul!

Skrivet av  Vildänglarnas mamma
Måste bara smita in i ert samtal och berätta att min man också är från Abadan. Lite kul tycker jag. Fast han är nog rätt så mycket äldre än din, han kom hit när han var 27 (-89)och han och hans kompisar från Abadan brukar ibland skoja om den stilen de hade där. Coola killar med Raibanglasögon och stooora mustacher. (Tuffare än det låter, solglasögon har ju varit förbjudet i Iran sen revolutionen, vet inte hur det är nu dock.) Men din man har säkert andra minnen.

Hår ja! Vi tyckte att vår lilltjej hade mycket hår när hon föddes, men hon har ännu inte så mycket som din lillkille. Vad fin han är! Och den stora också. Har du dina svärföräldrar i närheten? (För det är väl farfar på bilden?) Hur fungerar det?

Åh, jag blir så sugen på att lägga in bilder på mina barn i infot. fast jag har inte velat göra det hittils. Men det verkar ju inte ge er några problem, så kanske jag vågar. Och jag är ju stolt över dem.
 

Hej på dig! *lååång, rörigt svar*

Skrivet av  Alexandra m Casper 3/10-01 & Tiam 11/7
Vad skojigt! Roligt med felr som är samma blandning som vi är! Ja min man är född i Abadan, dock var han ju rätt så ung när han kom hit, bara 7 år, så han har ju tyvärr inte sååå många minnen därifrån, men jag skrattade när jag läste om hur din man mindes Abadan, för jag känner igen beskrivningen till fullu, Abtin har en äldre morbror som också bodde där och var en riktig tuffing *ler*. Nu bor dock hela Abtins familj här, både på pappans och hans mammas sida, men farfar var i Iran nu i April/maj och hälsade på, han hade inte varit där på 16 år, så det var känsloladdat och han hade filmat mycket, jättespännande att få se, skulle gärna vilja åka dit nån gång men eftersom vi inte har någon närmare släkting där så avvaktar vi med det!
Ja lillkillen har mycket hår, har nog aldrig sett så mycket hår förr på en bebis, det är urtjockt, han är ju bara 3 månader men har blivit klippt 2 ggr redan, det växer som ogräs *ler* men ursöt är han ju förstås. Måste ju säga att jag också är jättenyfiken på dina flickor, har ju läst innan att du har en "ljus" och en "mörk", skulle vara sååå roligt att få se dem! Förstår ju att du är jättestolt över dem!
Så om du har någon bild så visa gärna, annars så maila gärna, adressen finns i infot!
Massor av kramizar
 

Fina namn!

Skrivet av  höstmamman
Jag såg i ditt info att ni också har en Tiam. Vår Tiam har hunnit bli 12 år och vi känner ingen annan som har det namnet. Hur valde ni det?
 

Hejsan!

Skrivet av  Alexandra m Casper 3/10-01 & Tiam 11/7
Fick iden både härifrån och ifrån farfar, farfar är Lor, och namnet kommer ju därifrån som du säkert vet!
Tycker att det är såååå fint, blev förälskad direkt, tänkte att om jag fick en son till så skulle han få det namnet, och det fick vi ju *ler stort*.

Kramizar
 

Du vet väl

Skrivet av  höstmamman
att Tiam betyder "mina ögon" (chesam).
 

Hejsan!

Skrivet av  Alexandra m Casper 3/10-01 & Tiam 11/7
Jo jag vet vad det betyder, men tack iallafall, en vacker betydelse verkligen!

Kramizar
 

Artiklar från Familjeliv