Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Dubai eller Saudi

Skrivet av Cina Qld,AU
finns har nagon som har anknytning dit???
Jag med familj ska flytta dit och jag vet inte mycket, forsoker att hitta sa mycket info sa mojligt genom bocker och natet men det ar sa manga fragor jag har.
Skulle vara jatte tacksam om nagon kan svara, antingen har eller pa [email protected]
/Cina
Svar på tråden: Dubai eller Saudi

kolla pa...

Skrivet av  L
www.svenskamammor.com, jag har for mig det var nagon dar som bodde atminstone pa gransen till Forenade Arabemiraten (Dubai) men minns inte riktigt. Jag kanner inte till regionen men om jag minns ratt sa har jag hort att Saudi ar mycket "striktare" an Dubai/Forenade Arabemiraten, men jag ar inte 100% saker.
 

Oman

Skrivet av  C
Hej Cina!

Jag känner en tjej som bor i Oman. Vill du att jag skriver till henne och ger henne din adress. Hon kan säkert hjälpa dej med svar på dina frågor.

Hur kommer det sej att ni ska flytta? *nyfiken*

Kram,
 

Hejsan.

Skrivet av  Cina Qld,AU
Tack for info och jag skulle bli mycket glad och tacksam om du ville maila henne om mig/oss.
min email ar
[email protected]

Vi flyttar dit for att Vic har fatt jobb dar och + att jag har alltid viljat aka dit sa nu sa blir det 2 flugor i en small sa att saga ;-)
God Jul och Gott Nytt Ar.
/Cina
 

Hej Cina!

Skrivet av  C
Jag skriver till tjejen jag känner i morgon och ber henne skicka mer info direkt till dej. :-) Hon är jättetrevlig och svarar säkert på alla dina frågor. Men hon bor som sagt var i Oman men arbetar inne i FAE, så hon har stor erfarenhet av området.

Vad spännande med er flytt!!! Den vill jag höra med om sedan när det närmar sej. :-) Jag flyttar ju som du vet till Marocko, det känns inte alls lika exotiskt. ;-)

Kram,
 

Artiklar från Familjeliv