Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Filip kan..

Skrivet av Linda med Filip 12/11-02
Sätta sig upp nu från liggande på mage, men bara ibland. Har hänt ca 5 gånger kanske *ler*
Annars går det trögt på krypande fronten, han bara ålar sig fram. Ibland står han i krypställning och gungar lite men mer blir det inte=(((

Stå vill han inte heller, bara i gåstolen...

Hmm vad mer? Äter som en liten häst iaf=)))

Hoppas vi får snart tiden till neurologen=)
Svar på tråden: Filip kan..

hej Linda!

Skrivet av  Ann m Fanny -99 & Frida -02
Frida har aldrig lyckats sätta sig upp, men å andra sidan kan hon ju inte ligga på mage heller pga knappen. Krypa är hon evigheter ifrån! Men står gör hon faktiskt riktigt bra numera, så alltid något! Skönt att han äter så bra, det önskar jag att Frida gjorde... :-(

Snart far han omkring som ett krypande yrväder därhemma ska du se!!!

Kram
Ann
 

Vad kul!

Skrivet av  Susanne med Douglas 030122
Hej Linda!
Vad roligt att Filip klarar av att sätta sig upp själv ibland! Visst, är det härligt då ett framsteg kommer? Jag blir så lycklig att jag har lust att berätta för hela världen då Douglas gjort något framsteg.
Det är ju bra att han kan stå i krypställning för då kommer nog krypandet snart. Douglas är miltals bort från att krypa och han ålar inte ens. I förgår lärde han sig att vända sig från mage till rygg (han kunde redan vända sig från rygg till mage) och igår kom han på att han kunde rulla sig fram över golvet. Ser riktigt kul ut när han rullar och rullar sig fram...*ler*.
Hoppas att ni snart får en tid till neurologen! Vi hade turen som fick komma till tidigt, men jag tycker att vår neurolog är lite snurrig..*ler*. Det tar så lång tid för saker att hända. Vi har väntat på EEG i 2 månader nu!
 

Artiklar från Familjeliv