Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Susanne med Douglas!

Skrivet av Anna, mamma till två..
Tack för länken, flyttar upp mitt svar hit då det redan halkat långt ner på sidan.

Mycket intressant läsning! =)

Det finns så mycket som man inte vet omm en så fort man börjar läsa tycker jag det mesta flyter in i varandra på ngåto vis.. =)

Kram!
Svar på tråden: Susanne med Douglas!

Hej igen!

Skrivet av  Susanne med Douglas 030122
Ja, visst är det mycket som flyter ihop. Det är så många egenskaper som finns vid många syndrom. Det var detta som gjorde att jag tyckte att det inte kunde vara en slump att Douglas hade några av dessa egenskaper. Därför var jag redan inställd på att han har ett bestående fel. Annars hade det nog blivit en chock när de efter 1 års letande ringde och berättade att de hittat ett kromosomfel.
Hur har det gått för er? Har ni fått några provsvar? Denna eviga väntan på provsvar kan knäcka en. Och, så kommer svaren tillbaka en efter en med att allt är ok och så känner man själv på sig att det är INTE ok.
kram
 

Hej

Skrivet av  Anna, mamma till två..
Nej först nästa måndag får vi svaren på blodproverna..Men jag känner mig ganska lugn.. *s*
Min man sa så klokt att det e ingen ide att oroa sig för något man intekan göra något åt.. Alltså bara för att vi tagit proverna så är det juinget sombara \'händer\'.. Har han detta fragile x så har han ju haft det hela tiden..*ler*
Så jag hoppas och troro att allt i slutändan kommer leda till bara positivt! Att ju mer man vet desto mer kan man hjälpa och förstå. =)
*låter föör optimistiskt;ler stort*

Nu ejag ganska nöjd och glad med diagnosen, den känns \'rätt\'.. =)

Kram!
 

Artiklar från Familjeliv