Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Tack för svaren jag fick!

Skrivet av Tuss
Hej alla och atcka fölr svaren jag fick angående Gustav och att han ska börja på dagis. Utredningarna fortsätter... Sist tog vi prover för gluten m.m allergi. han går inte upp i vikt så bra. opch nu vill läkaren även undersöka om han har en svår lungsjukdom som jag inte ens vill skriva namnet på här. Jag tyckte symtomen stämde och jag är jätteorolig för proven de ska ta för det. Har börjat jobba halvtid och tänkte jag skulle tänka på annat då, det går ibalnd, men ledsenheten sitter som en klump i magen. Har ju många vänner men upplever inte att någon kan sätta sej in i hur jag känner. Läkaren har skrivit ett intyg till dagis att gustav behöver extra stöd. Man pendlar mellan hopp och förtvivlan, känns som man glömt bort hur det är att ha roligt. Idag känner jag mej bara trött på det mesta, men det går väl över. Det brukar göra det....
Kramar från Ullis M gustav 15 månader
Svar på tråden: Tack för svaren jag fick!

Tuss!

Skrivet av  Sanne
Den där lungsjukdomen du inte vill nämna namnet på, de testet har vi gjort på vår gosse också. Läkaren sa att det var för att utesluta. Inte för att han trodde det var den sjukdomen. Men att de gör ju allt de kan för att ta reda på vad som gör att ens barn inte är som andra.

Har läst nedan igen om din son. Det är ganska mycket som stämmer in på min gosse också. Trots att jag helammade, var han hård i magen, bara för att nämna ett exempel.

Vad bra att läkaren skrivt intyg till dagis. Försök gå till dagis ett par gånger i sommar, så du lär känna miljön och kanske någon i personalen (kan kanske vara svårt med tanke på deras semestrar). Det är ju så otroligt viktigt att man som förälder känner sig trygg när man lämnar sitt barn.

För en del är det bra att arbeta och komma ifrån, för andra känns det bara ännu jobbigare. Det är bara du som kan avgöra! Det är trist att du inte har någon att prata med om din oro för sonen. Det är därför denna sidan är så bra :o)

Många kramar till dig!
 

Artiklar från Familjeliv