Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ann!

Skrivet av Linda med Tuva
Hur går det för er nu? Börjar chocken lägga sig?

Jag tänker på er och hoppas att ni alla mår bra.

Tusen kramar
Svar på tråden: Ann!

Hej Linda!

Skrivet av  Ann m Frida 021021 (& Fanny -99)
Ja visst har den värsta chocken lagt sig. Samtidigt kan jag känna tårarna komma när jag ska berätta vad som hände. Inatt drömde jag flera mardrömmar efter varandra att Frida dött. En av drömmarna var en sån där variant på Djurkyrkogården, att Frida egentligen hade dött men återvänt och att hon började bete sig märkligt och..... ja, du kan tänka dig resten. Hemskt!!! *ryser*

Hur går det med Tuva annars? Du har inga bilder att maila mig? *ler* Så kan du få något idolfoto på mina gullungar!

Kram
Ann
 

Hej!

Skrivet av  Linda med Tuva
Usch, jag kan inte ens föreställa mig vad ni går igenom nu. Jag kan tänka mig att man är på helspänn varje sekund efter att något sådant har hänt. Vad säger läkarna? Var det extrem otur att hon fick ner det i lungorna, så att ni slipper oroa er i framtiden?

Visst kan jag maila bilder, om du har tålamod :-) Alla nya bilder ligger på digitalkameran för tillfället, och du vet ju hur jobbigt det är att koppla kameran till datorn för att överföra bilderna ;-)

Ska försöka bli färdig till att fixa med det så snart som möjligt, så vi kan byta idolbilder :-)

Många kramar till dig och din familj.
 

Hej igen.

Skrivet av  Ann m Frida 021021 (& Fanny -99)
Inte går vi på helspänn. Frida är ju precis som vanligt, man kunde tro att det aldrig hade hänt! Och det är ju en extremt ovanlig sak som hände pga just otur så någon risk att det ska ske igen finns inte, inte mer för henne än för någon annan. Vad maken dock har gjort är att rigga upp en videokamera vid hennes säng och koppla ner den till TV:n där vi sitter i arbetsrummet på kvällarna så vi kan se henne hela tiden och det känns ju skönt.

Tålamod har jag, så skicka bilder när du får tid!

Kram
Ann
 

Artiklar från Familjeliv