Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hör ni skåningar !

Skrivet av jennieLina
Ska vi se om vi kan få till en träff ? Vi är iallafall tre som bor med bara några mils avstånd !

Med eller utan barn ?
Veckodag och tid på dagen som passar er bäst ?
Arbetar ni ?

*försöker samordna*

Själv är jag mammaledig med lillen. Bella är ju stor och går i skolan + fritids varje dag. Om träffen ska vara med barn får det bli helg alt sen eftermiddag för min del. Annars är jag alltid tillgänglig :-)
Svar på tråden: Hör ni skåningar !

Hej!

Skrivet av  Ann m Frida 021021 (& Fanny -99)
Jag jobbar ju men kan vara rätt flexibel iom att jag har mitt eget företag. Mina barn går vanligvis på dagis 08-13 må-fre så en helg eller sen e.m hade passat mig bäst också.

Linda och Susanne, visst hänger ni på? :-)
 

Jajemensan!

Skrivet av  Linda med Tuva
Jag hänger gärna på. Helg eller sen e.m passar mig också. Fast helst helg, eftersom jag jobbar.

Säg bara när, så kommer jag :-)
 

Japp!

Skrivet av  Susanne med Douglas 030122
Jag kan i stort sett alltid. Är sjukskriven fram till förlossningen. Douglas är på dagis på dagarna, men det är inget som inte går att rucka på. Helg eller vardag spelar mig ingen roll. Så bestäm en dag så dyker vi också upp!!! Om Douglas bara kan bli frisk nån gång....*suck*.
 

Kanske jag också?

Skrivet av  Sanne
Skriver inte så mycket här, men läser desto mer :o) så kanske ni inte "vet vem jag är"?
Bor också i Skåne och kanske kan tänka mig att träffas. Har väldigt oregelbunda tider, men är också väldigt flexibel. Jag för min del hade gärna träffats utan barn. Då kan man prata och ventilera saker utan att barnet blir delaktig. Men det kanske inte är syftet med träffen, jag vet inte hur du/ni tänkt...
 

Hmm... Jag föreslår

Skrivet av  Ann m Frida 021021 (& Fanny -99)
att vi kanske ska träffas första gången utan barn om det är möjligt för att vi ska kunna lära känna varandra lite...? Min lilla Frida stjäler ofta hela min uppmärksamhet så jag får kanske inte mycket sagt eller lyssnat om jag har henne med mig. Vad säger ni andra?

Ann
 

Det

Skrivet av  Linda med Tuva
låter bra. Men sedan är jag nyfiken på era små guldklimpar. Men första träffen kan nog vara lämplig att ta utan barn.
 

Hej Jennie & co :-)

Skrivet av  engeltina
Ha en trevlig träff när den nu än kan bli.
 

FÖSLAG PÅ TID/PLATS !

Skrivet av  jennieLina
Känner mig som värsta "gå-påaren" i sammanhanget !
Stoppa mig gärna om ni vill !!

Föreslår en träff lördagen den 27 November på
Center syd !?!
En fika i all enkelhet, helst utan barn men den som inte kan ordna det är naturligtvis välkommen ändå !!

Någon som kan ? Absolut inte kan ?
 

Bra med en gåpåare :o)

Skrivet av  Sanne
För egen del är jag upptagen från klockan fyra den dagen. Skulle eventuellt kunna komma om det blir tidigare, men måste lämna stället vid tretiden (beroende på buss/tågtider en lördag). Pratar vi lördagar, har jag den 20/11 helt fritt. Vi får väl se när ni andra kan!

Och nej, jag tänker inte stoppa dig ;o)
 

Kan inte den dagen

Skrivet av  Ann m Frida 021021 (& Fanny -99)
maken jobbar i Kalmar hela lördagen. Däremot den 20 nov kan jag eller 5 dec.

Ann

 

Den 20/11

Skrivet av  Linda med Tuva
passar mig bra.

Då är vi tre som kan den dagen. Hur är det med jennieLina och Susanne? Kan även ni då så kan vi kanske spika den dagen?
 

20/11

Skrivet av  Susanne med Douglas 030122
Den 27/11 kan inte jag eftersom vi ska på kalas hos brorsan som fyller år. Men, vad jag vet idag så kan jag den 20/11.
 

Äsch ! Eller kanske ?!

Skrivet av  jennieLina
Då får ni ha träff nr 1 själva. Jag ska på Halloween fest med FUB den dagen ! Iallafall mellan 15 - 20 ..
Men det är klart jag hinner nog med en träff innan 15.00 ?!? Hundra järn i elden !!

Hade du varit med i FUB Mellanskåne Susanne så hade du också varit uppbokad den dagen !! *hostar lite*

Hur som helst innan kl 15 kan jag ! En lunch mina vänner ?!?
 

Vi kan väl ta det redan kl 12? imt

Skrivet av  Ann m Frida 021021 (& Fanny -99)
s
 

20 November kl 12 ?

Skrivet av  jennieLina
Någon som har något att invända mot denna tid / datum ?
Ingången vid Mc Donalds är väl lättast att hitta till OM nu någon inte känner till det så bra !!

Själv måste jag köra igen vid 14 för att hinna hem och hämta upp barn och gubbe till vår lilla tillställning !
 

I\'ll be there!!! imt

Skrivet av  Ann m Frida 021021 (& Fanny -99)
d
 

Me too! :-) *imt*

Skrivet av  Linda med Tuva
 

Jag med *imt*

Skrivet av  Susanne med Douglas 030122
,
 

Artiklar från Familjeliv