Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ny här

Skrivet av Kicki m Oscar, Rasmus + bf 14/11
Hej allihopa!
Jag är ny här på denna sidan iallafall, håller till på ankomstgruppen för november och bröllop men eftersom jag oxå har en "liten" sexåring så kunde det vara kul att synas lite här oxå...

Kanske någon mer som är gravid igen!?
Hur reagerar ert/era andra barn?
Vi har två barn, Oscar som är 6 och Rasmus som är 2½ sen lilla pyret och så klart bf 14/11

Kram
Svar på tråden: Ny här

Välkommen hit!

Skrivet av  Annelie m Tim-99, Isac-01 & Ida -03
Jättekul att det fortfarande dyker upp lite nykomlingar här inne!
Gravid igen är jag inte, nu får det vara nog!! :-)
Vår familj består av mig och min man o våra barn Tim jan 99, Isac sep 01 och lilla Ida dec 03.
Hoppas du kommer att trivas här hos oss!

 

Tack!

Skrivet av  Kicki m Oscar, Rasmus + bf 14/11
Ja, vi blir oxå tre barn nu. Oscar-98, Rasmus-02 och nu lilla pyret-04. Fast jag kan nog tänka mig ett barn till, tycker om att vara en stor familj... :-)
 

Men hej du!

Skrivet av  Babs bf 18/11
Vi "bor" ju i samma ankomst grupp också. Jag har en dotter som blir 6 år nu i december och väntar en knodd 18/11. Vad roligt!

Jag brukar inte vara här inne egentligen. Jag har läst lite ibland, men det var länge sedan sist. Idag tänkte jag bara titta in lite och då såg jag ditt inlägg och blev JÄTTE glad!

Jag välkomnar både dig och mig här!

Kramis
 

= också ny här! (imt)

Skrivet av  Babs bf 18/11
.
 

Vad kul!

Skrivet av  Kicki m Oscar, Rasmus + bf 14/11
Då får väl jag säga välkommen hit till dig då! :-)
Vad kul att vi ska ha nästan samtidigt och med tidigare barn i samma ålder...
Var i landet bor du och var kommer du att föda?
Vi bor en bit från Kalmar och kommer även föda i Kalmar.

Kramiz
 

Jag bor i

Skrivet av  Babs bf 18/11
Halland och kommer att föda i Varberg. Det kan vara kul och skönt att ha varandra så här via nätet. Speciellt eftersom vi kommer att ha barn i samma ålder (två av dem i alla fall... jag ser att du väntar ditt tredje). Det här blir mitt andra.... det tog så himla lång tid innan det tog sig andra gången (jag har ett utomkveds bakom mig också), så det blev ett lite större hopp mellan barnen än vad vi tänkt oss från början. Men vi är lika glada för det - bara SÅ lyckliga över att vi ska få bli föräldrar igen!
 

Ok

Skrivet av  Kicki m Oscar, Rasmus, BF 14/11
synd att det var så långt imellan men som sagt så är det alltid bra att ha någon här att diskutera med...Låter inte kul det där du skrev men ibland blir det inte som man tänkt sig...
 

Välkommen hit!

Skrivet av  fru Bill
Kan behövas lite nytt friskt skrivande här, för vi har varit lite sömninga på sistonde!
 

Välkomna hit

Skrivet av  Helen m Emilia 9812 och Agnes 0107
Kicki och Babs.

Jag bor i Vällingby i utkanten av Stockholm med mina, än så länge, två barn: Emilia 9812 och Agnes 0107. Ett tredje står högt på önskelistan just nu, men det är så många parametrar i vårt "övriga" liv som hänger i luften just nu, så det måste lösa sig först. Ni vet, sånt där som arbete och bostadsort och sånt. Futtigheter, eller vad man säger *ironisk!*

Kul att det kommer lite nya i alla fall - vi har verkligen lagt av oss lite här inne!
 

Artiklar från Familjeliv