Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hur är humöret på era små godingar?

Skrivet av anita
Här har det varit livat värre ett tag. I somras var allt så lugnt så lugnt men nu börjas det igen.

Utbrott o gap o skrik över precis allt och ingenting och man undrar om en alien övertagit sonons kropp...

Hur har ni det med era snart sexåringar?
Svar på tråden: Hur är humöret på era små godingar?

Precis haft en sådan period

Skrivet av  fru Bill
men det är lite lugnare igen. Kände precis som du, att det var som om någon intagit mitt barns kropp :)
 

Åh, vad skönt

Skrivet av  Maria m Niklas-99, D-03,C-95
att läsa att det är fler som är som förbytta! Min son är inne i en period där allt är fel! :-( Vad vi än gör/inte gör, säger/inte säger så får han utbrott. ALLT är fel & allt är givetvis mitt fel enl. honom.

Undrar oxå om någon tagit över hans kropp. :-/ Han som är mammas kille i vanliga fall.

Han fyller 6 i februari..
 

Här är det lugnt...

Skrivet av  Susanna m Jasmine & Malva (pws)
men emellanåt är det suck och stön och himlande med ögonen. ;-)
 

Kollad din info

Skrivet av  fru Bill
Det står att du är snackvärd för den här sidan - trevligt! Fast det hade jag ingen aning om, eftersom det inte står i snackinfon. Såg dessutom den fina hemsidan!! Jättekul, kanske dags för en uppdatering!?
 

Lugna gatan är det här

Skrivet av  Anneli med Nicke 981224 o Emina 020312
Nicke är det undebaraste man kan tänka sig just nu. Det känns som om det varit såhär alltid (fast jag vet bättre om jag tänker efter). Däremot har han en lillasyster som är som åska och storm varje dag. Men Nicke är förstående, förlåtande och undebar mot henne ändå. Underligt hur det kan vara. Jag bara njuter och anar att allt snart kommer att ändras...
 

Artiklar från Familjeliv