Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

KappAhl

Skrivet av K-ina
Så har jag varit där igen...med samma resultat - ingenting köpt. Jag har en flicka som är drygt 3 år och jag blir så less varje gång jag gör ett nytt försök att handla just på KappAhl, finns inte ett plagg att uppbringa som inte är fyllt med glitter, spets, brodyr o dyl. Jag tycker visst att det är fint med rosa och lila på henne, men det blir alldeles för mycket för min (och dotterns) smak med alla detaljer.
Blää!
Svar på tråden: KappAhl

Kan bara

Skrivet av  Kia
nicka och hålla med. Gillar inte alls att gå dit men gör det ändå ibland med förhoppningen att NU kanske det finns lite vettigare kläder för småtjejer...men NEJ! Och att tvätta och stryka dessa kläder, med gummitryck och glitter i massor, det måste ju lossna rätt fort.
 

Glöm stryka och torktummla

Skrivet av  molle
Gummitrycken och glittre håller att tvätta men inte att torktumla eller styka. Tyvär så går det inte att tvätta skrapa ellerr stryka bort dom när man tröttnat på allt glitter och gulligull inte heller färga funkar försvinner glittrandet blir det ett konstigt mönster kvar som måste fixa med antingen nytt glitter eller någon annan textil penna.
 

Artiklar från Familjeliv