Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Finns det någon..

Skrivet av Mia72
här inne som har ett barn med Cri du Chat syndrom? Eller vet nån som har det och vill berätta lite om hur det är att ha ett barn med detta syndrom?

Jag går och läser 200 gympoäng utvecklingsstörning/funktionshinder och vi har fått i uppgift att välja ett syndrom och ta reda på fakta om det.
Finns det någon här som vill hjälpa mej?

Ni kan läsa om mej i min info. Vill ni inte svara här så står min mailadress i infon.
Svar på tråden: Finns det någon..

Lite mer...

Skrivet av  Mia72
ja jag har inte bestämt mej än om jag ska välja Cri du chat (Kattjam) eller nått annat syndrom.. om jag frågar om nån här vill berätta lite om ett syndrom vilket som helst.
Jag svamlar men jag hoppas att nån vill berätta eller kan tipsa om privat hemsidor så jag kan läsa där.

Tack på förhand!
 

Ej egen erfarenhet men...

Skrivet av  Linfag
Halloj! Själv har jag aldrig hört talas om detta syndrom tidigare men jag hittade en länk :criduchat.com. Du kan ju läsa lite där om du inte har gjort det redan! Lycka till!
Linda
 

Tack för ..

Skrivet av  Mia72
tipset, har docl redan hittat det. När jag har letat på nätet så har det dock dykt upp så många syndrom så jag har svårt att bestämma mej (inte ovanligt när det gäller mej)

Jag ska nog skriva om Cri du chat..tänkte bara om nån hade erfarenhet och ville berätta lite om egna erfarenheter.

Ska lämna in arbetet på torsdag så jag har tid på mej.


Tack än en gång!!
 

Min dotter

Skrivet av  janna74
har cdc. Du kan maila mig: [email protected]
 

Artiklar från Familjeliv