Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Frågor om bindor

Skrivet av snålisen!
som ni tjejer vet så kostar mensskydd MYCKET.
Nu undrar jag om det är någon här som provat coops egna eller märket x-tra som coop också säljer?
Jag har själv bara använt Always, och idag när jag va på coop och handlade så hittade jag dom här och dom kostade mycket mindre än Always.
Ska snart ha barn så då går det en hel del bindor (som ni anske redan vet)
Är dom bara skit eller????
Svar på tråden: Frågor om bindor

De är bra

Skrivet av  Pinalen
Inte sådär plastiga som jag tycker Always är, utan ytskiktet är något bomullsliknande.
 

dom är kanon!!

Skrivet av  j
jag körde med dom oxå efter förlossningen i många, många veckor ... mycket billigare!!!
 

Jag blev INTE nöjd med...

Skrivet av  Jenny
..Coops egna bindor, inte alls bra. Men alla tycker vi ju olika.
 

Jag tycker annars...

Skrivet av  Anna E med Viktor -01 och Emma -03
...att apotekets långa bindor med vingar är superbra. Kommer i 50-pack (har jag för mig) och är betydligt billigare än Always. Coops egna har jag inte testat.
 

Precis vad jag tänkte skriva!

Skrivet av  HW
Jag brukar inte använda bindor egentligen, men strax efter jag fick barn blev jag ju så illa tvungen.

Apotekets långa bindor med vingar var klart bäst av de jag provade, trots att de är en av de billigare sorterna. Sitter jättebra och känns nästan inte alls. Så dessa rekommenderar jag, oavsett om man är ute efter billiga bindor eller ej.
 

Toppen!

Skrivet av  Alinea
Coops X-trabindor tycker jag bra om. Nu har jag menskopp, men använde dem innan. Har även använt blåvitts när de fanns och Apotekets tunna med vingar (de var slående lika, bara färgen på förpackningen som skilde), men jag var mycket mer nöjd med Coop X-tra! De satt bättre och kändes fräschare, tycker jag!
 

Icas egna

Skrivet av  Anne m.E-99,S-01 & E-03
är ett tips om du är nöjd med always,de är väldigt lika,men billigare!
 

EURO shopper

Skrivet av  Natali med Lucas-01 & Sebastian -03
har jätte bra bindor. Lika bra som Libresse som jag använder normalt!!!
 

Willys har några...

Skrivet av  Lene m 4barn
...som jag inte kommer ihåg namnet på...Förpackningen är silverfärgad och rosa/lila. Jättebra var de iaf!
 

Intuition tror jag de heter.

Skrivet av  Lindis
Tycker oxå att de var bra, i a f de med vingar.
 

Jag har inte prövat dom men....

Skrivet av  Annis
provat H&Ms billiga och de var faktiskt riktigt bra och billiga.
 

Apotekets

Skrivet av  Skrållan
långa med vingar är bra och billiga. Har inte provat coops men dock ICas egna. Märkte faktiskt inte skillnad mellan dem och Always som jag också haft.
 

tycker ica:s är lite

Skrivet av  marie
mer prassliga, jag blev även lite irriterad av dom alltså på huden inte i skallen *s* som att det blev för tätt eller nåt.
 

Apotekets!

Skrivet av  Annica
Apotekets tunna med vingar är bäst, tycker jag! De är också mycket billiga. (100-pack, tror jag)
 

Artiklar från Familjeliv