Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Anropar Trollmor 11...

Skrivet av 10-barnsmamma.
Hej och Godmorgon!!
Kom på att jag inte känner någon som har sådär "riktigt" många barn som jag kan fråga..
Har du gått ner i vikt efter alla barnafödslar?
Hur är det med lilla"maggen"??
Frågar därför att jag har 4-5 kilo som jag försöker få bort,men de sitter som BERGET på just magen!!
Har visserligen fått på mig jeansen jag hade innan sista graviditeten,men det sväller liksom över,haha...
Över påsken gick det förstås åt skogen också.det blev för mycket godis.Jag behöver inte äta särskilt mycket .för att magen ska bli som en ballong,usch!!
Hälsningar och kram!!
Svar på tråden: Anropar Trollmor 11...

Till 10-barnsmamman!!

Skrivet av  Trollmor11&Rasmus 22/4
Hejsan!!!

Jag har alltid gått ner ganska bra i vikt,men inte med den sista,lilla Rasmus.Nu är jag ganska knubbig.Men det är ju så gott med godis!!!Måste ta mig i kragen och börja banta,men det blir svårt att avstå från allt gott.Är lite trött idag vi har haft kalas både lördag och söndag.Lillen fyller 1år imorgon och hans syster fyller 14år.Vi har prickat in 2stycken till den 22 april,ganska häftigt tycker jag!!

Kramar Eeva


 

Tack för svaren..

Skrivet av  10-barnsmamma.
..och du får "gratta" barnen från mig!!Visst är det svårt också att avstå från allt gott,speciellt när man har någon som fyller år... Och det har vi ju nästan varenda månad!! Kram på dig!
 

Artiklar från Familjeliv