Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Anne,H

Skrivet av Eva,N mamma till sex
måste säga att det du skriver om Christian om sjukdommar stämmer delvis in på mina sk infektionsbarn har du fått vårdbidrag? om inte SÖK!!!!!

Ja får ett apnealarm om de finns hemma har de lovat men jag tror jag blir mer rädd då? pg falsklarmningarna Isabelles larm tjöt då hon inte andas på 18sek har dock lärt oss hur man ska göra nu
första gången ruskade jag henne vilket man absolut ej ska göra. man ska ta det lugn och blåsa barnet usch nu rinner tårarna.

ja detta med äckliga människor som släpper i väg sjuka barn fick mig att bestämma mig att va hemma mamma oxå jag lider av grymt svår kräkfobi har tänkt i år att söka hjälp att övervinna min fobi men näääää blir aldrig av liksom.

måste säga att mina barn var små i längd/vikt oxå pg infektionerna i dag är dom oxå under normalkurvan... men jag har små barn *ler*

ja lycka till vet hur det är att ha sjuka barn jag var ensam jag med då mina var små o alltis sjuka usch...
Svar på tråden: Anne,H

Jodå

Skrivet av  anne.h m fyra perfekta barn!!!
jag har vb redan, det sökte jag redan när C var 1 månad..*S* Det kom en kurator redan på sjukhuset och berättade om vb osv
 

Artiklar från Familjeliv