Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

nån typ 21 i sthlm som väntar 1:a barnet?

Skrivet av Annica v.27
skulle vara kul att lära känna nån i samma ålder som också väntar sitt första barn.

Jag är hitflyttad från värmland & känner därför inte så många =(

Maila gärna mig! [email protected]
Svar på tråden: nån typ 21 i sthlm som väntar 1:a barnet?

Hej Annica!

Skrivet av  Elvira bf 30/5
Jag är 19, fyller 20 i år, och bor i Södertälje utanför Stockholm. Nån gång i helgen eller nästa vecka ska jag och en tjej på 22 år träffas inne i sthlm o ta en fika i stora magars lag - du får gärna följa med! Hon är beräknad i mitten på juni och jag i slutet på maj.
 

Har ni varit?

Skrivet av  jannice
Hej!

Tänkte höra om ni varit på träffen eller om ni ska? Tänkte höra om ja kan komma? Fast ja e 25 :) o väntar på den första bebben i början av sep :)

[email protected]
 

Ska oxå ha i sept.

Skrivet av  Johanna
Hejsan. Jag ska också ha mitt första barn i början av september. Är 24 och bor i Stockholm.
Hör gärna av er =)
[email protected]
Kram.
 

jag är oxå intresserad

Skrivet av  klickann bf 24/6
om ni nu inte redan haft träffen? jag är 25 och bor i stockholm ska ha barn i juni... Maila gärna!
[email protected]
 

Om träffen!

Skrivet av  Elvira bf 30/5
Nej, vi har inte haft den än! Men va kul att flera ville haka på! Jättekul! Men nu börjar det brinna i knutarna för min bebis ska ju snart komma. Jag skickar mail till er! Kanske funkar nästa vecka?
kram!

Elvira
 

jag skulle ha gått på träffen

Skrivet av  chantelle
..men det blev ingen, Elvira skickade mail till er och det var inte många som svarat...undrar därför nu, är det någon som fortfarande är intresserad?
Jag har nämnligen ingen kontakt med nån i min ålder som ska ha barn inom den snaraste framtiden...
mejla till mig om ni fortfarande vill lära känna nån i er ålder..
[email protected]
 

Artiklar från Familjeliv