Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*gravisen*

Skrivet av Katarina bf 14/7
Såg att du varit inne på bebben sida, tack för påhälsningen..
Vi har haft en ganska häktisk vecka med försäkringskassa, föräldragrupp o glukosbelastning så det känns skönt att helgen är här.. Hur har det gått för er, hittade ni någon föräldragrupp som funkade med ert schema? Hoppas att allt är jättebra med er med o att magen växer o frodas ( i rimlig omfattning *ler\').. Kanske dags för en fika snart igen? Tror du att vi kan locka med oss några av de andra?
Svar på tråden: *gravisen*

Katarina

Skrivet av  Gravisen
hej!
ja det e mycket du, ja vi hittade en föräldrargrupp
i eksjö och det var heldag så vi var där från 8.30 till 16.00 så det var ganska tufft men roligt vi var ett ungt och glatt gäng, och så fick vi ju veta mycket nyttigt.
Hur går det för dig då???
Ja här växer magen och det sparkar och man känner hur barnet rör sig bara mer och mer och det e ju helt underbart...Hur e det me din mage då??
Ja en fika säger jag inte nej till vi får försöka locka me fler, skulle ju vara roligt de me...
ha det så länge kram
 

här är allt bra..

Skrivet av  Katarina bf 14/7
bebben sprattlar o stojar *supermysigt*
fika nästa helg kanske?
Jag gör ett inlägg på Juni sidan oxå nån gång i veckan för jag tror det är där Ronja o Nellie håller till..
 

Katarina

Skrivet av  Gravisen
Hej!
Jo det kan vi ju försöka göra, e inte säker på om jag kan, börjar me körkortet nu så det får bli en massa pluggning för att klara teoriprovet.
Vart e det man går in på juni och juli sidorna??
har inte hittat dit snurrig som jag e..*L*
Kram
 

Hej..

Skrivet av  Katarina bf 14/7
jag hinner nog inte heller i helgen eftersom det gick upp för mig i går att jag har två tentor nästa vecka *ups* men vi får ta det en annan gång.. Juni o juli sidorna hittar du under rubriken ankomstgrupper här till vänster. dvs ankomst 2004/06 resp. 2004/07.. Ha det så bra med magen o lycka till med plugget..
så hörs vi kanske på Juli sidan nästa gång ;)
 

Artiklar från Familjeliv