Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej

Skrivet av Jenny v.8
Jag heter Jenny och är 23 år och väntar mitt första barn tillsamman med min sambo som heter Martin.Min kompis Jennie visade mig den här sidan som hon var inne på under hennes grav.Hoppas att min tid här inne med er kommer att bli trevlig.
Ha det bra alla medmagar!!!
Svar på tråden: Hej

hej Jenny

Skrivet av  Katarina bf 14/7
Välkommen hit.. Jag väntar oxå mitt första barn men har hunnit in i 29:e veckan nu.. mer om mig kan du läsa i min info här nedan..
Du har väl sett att det finns ankomstgrupper också.. där har alla gått ungefär lika långt.. har själv haft mycket nytta av min ankomst grupp Juli -04, antar att du är beräknad att föda i december, eller? Ja ja där brukar man kunna få snabba svar på frågor o läsa om vad som händer i andras kropper etc
Ha det så bra med magen..
 

Hej Jenny!

Skrivet av  Gia v.31
Visst är det spännande att vänta första barnet? =)

Jag börjar nu så smått närma mig den stora dagen, men ändå känns det helt overkligt ibland att vi verkligen ska få ett eget barn! Idag när jag satt och fikade i gräset och skulle resa mig upp, tyckte jag att det var något som tog emot. Det var ju bara "lilla" magen *s* Helt otroligt att man kan glömma av den, om än bara för någon tusedel av en sekund... *hehe*

Lycka till med bebisen!
 

...och glöm inte titta in i din ankomstgrupp! *imt

Skrivet av  Gia v.31
 

Artiklar från Familjeliv