Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Väntar vårat första

Skrivet av Ammis m Lill* i magen bf 21/2
barn som bf den 21/2.
Heter Caroline och blir 21 i nov, är gift med Anders 28. Har nyligen köpt hus. Har en liten vovve som heter Amadeus (Parson Russel Terrier). Mina intressen är Brukshundklubben, huset, läsa mina vänner och familj.
Fick missfall April då jag var i vecka 12, så det här gick fortare än vad vi trodde! *lycklig*
Svar på tråden: Väntar vårat första

grattis

Skrivet av  skorpan bf 21/12
det var kul att höra att du blev gravid så fort igen. Grattis!
 

Tack

Skrivet av  Ammis m Lill* i magen bf 21/2
ja du vi vart chockade.....men man vågar inte ta till sig av den än...inte på samma sätt som man gjorde sitt....är så himla orolig bara.
 

förstår vad du menar

Skrivet av  skorpan bf 21/12
jag hade också ett mf innan o det tog 6 månader att bli gravid igen. Nu är jag mest nojjig till o från hela tiden för att det inte ska gå bra. Ska på UL snart men känner ibland att jag inte vill gå dit. Dels vill jag för att se ATT den lever dels vill jag inte för jag vill inte se att den INTE lever o då tror jag i mitt enfald att den kanske skulle leva om jag bara inte visste om att den var död. (detta kanske kommer ur en dröm jag haft en gång)
Jag vet att det är knäppt men jag skyller på hormonerna ;-)

Ha det bra
 

Förstår

Skrivet av  Ammis m Lill* i magen bf 21/2
När vi skulle in på VUL sist jag var graivd (innan vi visste något) så sa jag till min man, det är tvillingar eller så är det inget alls. Och det var inget alls. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen när jag låg där med benen uppe i taget och en gubbe mellan mina ben som säger att mitt barn är dött.
Men vi får väl hoppas att allt går rätt den här gången. har en tjej kompis som har fått 2 missfall på rad....

Men vi ska tänka på något annat nu istället!
 

Grattis :)

Skrivet av  Katarina bf 14/7
Vad kul!!!
Jag håller tummarna för att allt ska gå vägen denna gång
Stort lycka till!!!
(mer om mig i min info)
Kram
 

Grattis!

Skrivet av  jannice
Kramis
 

GraTTis!

Skrivet av  Katja
Måste ju passa på att gratta nu =) Jag håller tummarna för er och hoppas att allt går som det ska den här gången!
Mig kommer du säkert ihåg från Unga Föräldrar...?? Jag har i alla fall bestämmt mig för att behålla barnet =)
 

Artiklar från Familjeliv