Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

trött

Skrivet av Saga, v 24
herre jösses, ska det vara så här? Jag är så trött att jag blir tokig, känns som om jag aldrig sover bra på nätterna, vaknar ruggigt sliten...Någon som känner igen sig.
Svar på tråden: trött

jupp

Skrivet av  Ananak
vet orecis hur du känner.. har varit så läänge för mig, det sägs att det ska bli bättre men när? Har börjat äta vitaminer och då blev det lite bättre, kanske du har nån brist?

 

suck jaa...

Skrivet av  eva_n
man är trött jämt. men så är det nog för alla skulle jag tro. för att inte tala om de första graviditetsveckorna då man gick upp ett x antal gånger per natt för att kissa. det enda jag kan råda till är att äta varierad kost, ta vitaminer med folsyra i och sova sova sova (så gott man nu kan)...
 

hej

Skrivet av  snutta976
hej ja jag tycker också man springer hela tiden på toaletten*suck*......är i 14 veckan......såg lite av ditt info att du är från skåne?...min man är därifrån.

såg även att du hade ett fint info men hur skriver man om sig själv?har ej hittat de ännu:(.....

hälsningar

snutta976
 

hej

Skrivet av  snutta976
hej eva_n

får verkligen hoppas allt går bra och att fostervatten provet gick bra?!

läste din info lite jag är ej från sundsvall men besöker staden varje år då jag har bekanta i bispgården som jag besöker årligen sedan jag var liten.min man har en kompis där i sundsvall bla.

vore skoj om du har lust alltså kanske skriva till varandra jag är 13 v och 6 dagar gått i min graviditet och de är vårt första barn vi väntar nu jag och min man:)...vi skulle också väntat lite till men men :)

hälsningar

snutta976
 

*ler*

Skrivet av  Malla
du är inte ensam... Jag är också i vecka 24 och sjukt trött hela tiden..
 

Artiklar från Familjeliv