Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

GBGKarinS

Skrivet av sussiesnus
Hej! Vi verkar vara i ganska lika situation du och jag. Inte att jag bor i GBG (skulle gärna vilja dock) men jag är också 26, haft fast förhållande i 6 år, jobbar i fsk/skola, gillar andlighet och teckenspråk. Det var nästan lite läskigt att läsa din info...
Var bodde du innan GBG?

Svar på tråden: GBGKarinS

Hej Sussiesnus!

Skrivet av  GBGKarinS
Jasså det är du som är min hemliga tvilling! Kul! Vart bor du? Varför inte flytta hit till GBG?
Jag är född och uppvuxen i Grebbestad. (mellan smögen och strömstad) Men de sista 6 åren har jag flyttat runt mellan Oslo, Finspång, Åre, Sundsvall och nu "hem" till GBG.
Har du läst teckenspråk? Jag har bla gått tsplinjen 2 år. Håller du på med Reiki oxå?
Kul att se att det finns fler som jag (visst är vi himmla bra?) När ska du få din bäbis?
Karm Karin.
 

Bf 22/2

Skrivet av  sussiesnus
Hej igen!
Kul att du reagerade så positivt på mailet och inte trodde jag var någon skum typ. För det är jag inte!
Grebbestad vet jag precis var det ligger, varit där flera gånger, senast i somras. Jag brukar också vara mycket i Åre och Sundsvall, trevliga ställen. Men jag bor i Uppsala och blir nog kvar här, i alla fall nu. Det kommer bli mycket praktiskt för jag är uppvuxen här och har familj, svärfamilj och vänner här = barnvakter när så behövs!
Nej jag har inte läst teckenspråk - än. Funderade att gå en sommarkurs nu i sommar (låång historia som du kan få höra en annan gång). Och Reiki håller jag inte på med, vet knappt vad det är men då kanske du kan informera mig lite?
Vad gör du förutom att vara gravid och lycklig?

 

Artiklar från Familjeliv