Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Arg...grr

Skrivet av Anna
Det är 5 år sen jag och x:et skildes och jag tycker själv att allt lugnat ner sig. Vi har gått igenom tingsrätten flera gånger men vi är nu överens och allt är frid och fröjd. Nåja..fick veta i förra veckan att vår dotter behöver glasögon och följde själv med henne till optikern. Hon ringde sin far och talade om att hon ska få glasögon.

Dum som jag var skickade jag då ett sms till fadern idag för att tala om att hon bestämt sig för ett par bågar och att jag skulle beställa dem idag. Då ringer mobilen och x:et arg som ett bi för att jag skickat sms:et. Skällde ut mej med råge för han hade minsann meddelat tidigare om att kontakt endast skulle ske skriftligen. Inte per tel!!! Oj då men det är väl inget att jaga upp sig för tyckte jag. Han fick det ju skriftligen. Å han skällde ett tag till..och skulle minsann polisanmäla mej. ( Det har han gjort tidigare också för ett par år sen då jag ringt å ville prata med barnen) Jo varsegod sa jag och se då till att visa upp sms:et jag skickade också då.
Det var ju bara ett sms som skulle informera honom men det var han då verkligen INTE intresserad av även om vi har växelvist boende och gemensam vårdnad.
Naiv som jag var så trodde jag att vi skulle åtminstone kunna informera varandra när det var nåt speciellt. Om ungen bryter benet då? Eller blir påkörd av en bil?? Vem ska då informera?? Jag blir då inte klok på människan. Suck!!
Sorry alla men jag behövde få skriva av mej lite!
Svar på tråden: Arg...grr

Huua!

Skrivet av  Joa
Jag förstår dig...stå på dig gumman!
 

Artiklar från Familjeliv