Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

StorsjöYran

Skrivet av saima
Har ni tonåringar som ska dit?
Jag gillar inte blotta tanken på att min 16åriga tjej vill dit.
Jag har inte möjlighet att vara där med henne heller(skulle nog inte få iallafall).
Det brukar vara alldeles för mycket yra och absolut för långt hemifrån(12mil).
Lämna lite moraliskt stöd för min åsikt är ni snälla(fast jag tål att kritiseras oxå).
Svar på tråden: StorsjöYran

Moraliskt stöd.... även om yran nu varit!

Skrivet av  Balsam
Ser ditt anrop nu i kväll och jag hoppas det löste sig väl. 27000 mer eller mindre fulla festgalna vikingar är väl ingen miljö jag släpper en 16-åring till, speciellt inte om hon inte har promenadavstånd/taxiavstånd hem. Är ju yranvan själv
och jag tycker att alla tonåringar bör ha vuxensällskap, åtminstone veta att även de är ute i kväll så man kan mötas ibland. yran är ju ett måste, även för föräldrar, men kan man inte så är det ju inget att göra åt. Själv var jag ute på yran förra året med min 8-årige son till kl 02 på natten!! Vi hade jättekul tillsammans, åt korv och drack läsk/öl, åkte radiobil, såg häftiga artister, fick autografer och mamma fick visa hur nyktra också kan ha kul!!
har ännu inte fått veta hur vår kära president anlände i år. Kan du berätta??
 

"Presidenten anlände i ett blixtsken"

Skrivet av  saima
Men sedan skulle han direkt trollas bort i en bur.Ja,det gick inte precis med någon Joe Labero-fart innan han dök upp i en lyftkranshissad korg vid sidan av scenen. Citat ur ÖP 0802.
I år var tydligen talet mer minnesvärt än ankomsten.
Dottern min for iallafall in till Yran på lördagskvällen och kom tillbaka med den special insatta bussen på morgontimmarna.Allt hade gått bra och hon barnvaktade lillebror åt mig på söndagen.
Innerst inne var jag inte orolig för att hon skulle göra något dumt utan snarare vad någon kunde göra mot henne.
 

Artiklar från Familjeliv