Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Aldrig mer!

Skrivet av AmStaff matten
Var hos vår husvet. idag med båda hundarna OCH båda barnen o jag säger;ALDRIG MER.

Jag satt på golvet med hanen mellan mina ben o framför honom satt vet:en.För säkerhetskul fick han på sig munkorg för första gången i sitt liv,vilket han klarade galant.
Vi skulle ta ett blodprov o vad jag vet så har han aldrig varit med om det tidigare,inte i vaket tillstånd iallafall.Iallafall så ville jag inte ha hennes ansikte på mitt samvete så att säga.

Till höger om oss sitter min 4-månaders bebis o skriker hysteriskt,varpå mina tuttar blir sprickfärdiga.
Till vänster om oss springer min trotsiga 4-åring in o ut o är allmänt arg o störig.

Mitt i hela detta kaos sitter min fantastiska ko-lugna AmStaffhane o är helt lugn,han liksom bara väntar på att cirkusen ska softa ner så han kan få komma ut till sin flickvän "Loppan"
Det kändes nästan som att förolämpa honom genom att sätta munkorg på honom.
Munkorgen skulle suttit på bebben o en tvångströja på storebrorsan.

Hon ,vet:en alltså,tyckte att våra hundar är mentala praktexempel,det stolta mattehjärtat söööööög åt sig.

Nästa gång åker jag utan barnen,det är ett som är säkert.
Svar på tråden: Aldrig mer!

Låter som ett riktigt party!

Skrivet av  Balders matte
Vet hur det känns det där ibland. Men jag får ta ett barn minus och lägga till en hispig hund istället*s*
 

Artiklar från Familjeliv