Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Bättre dagar har man haft...

Skrivet av Bibbi
Fick åka in till akuten, med minstingen, 4:45 i morse. Krupp...det brukar ge sig, men den här gången blev det värre och värre. Till slut kräktes han, då fick han ingen luft alls - och jag fick panik! Men det ordnade sig, bara den kalla bilresan gör underverk!

Medan jag vilade litet i förmiddags, passade mellansonen på att dekorera hela köksgolvet med bläckpenna... Ja,ja, kanske litet mycket begärt att en treåring ska sitta som ett ljus...

Nu verkar det peka uppåt iallafall...fast snoret rinner på två...hoppas att de hinner bli bättre till jul...
Svar på tråden: Bättre dagar har man haft...

Stackars liten,

Skrivet av  Miiz & William 991223 & Alexia 010820
hoppas allt är bättre nu....har ingen erfarenhet av krupp men jag antar att det maste varit en skrämmande upplevelse!

Sa du har ocksa en konstnär i familjen min 2 aring har malat mitt vita element med knallbla spritpenna, jättefint *ler*
Men jag tycker det later som köksbordet är snäppet värre! Gar det att ta bort?

Krya pa er allihopa! Här hos oss är det bara maken som snorar tack och lov men det har ocksa blivit bâttre, själv har man ju mensvârk men edt smittar ju inte *ler*

Kramiz


 

Oj!

Skrivet av  Weronica med Isaac
Vissa dagar verkar allt gå åt skogen... Men inget ont som inte har nåt gott med sig heter det ju!

Isaac vaknade oxå imorse och var genom förkyld och hes. Typiskt så här inför jul...
 

Artiklar från Familjeliv